Dutch Comic Con

Discussie in 'De lounge' gestart door Sceptica, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Haha ja die sint en piet moest ik toch ook wel om lachen, wel origineel :p

2. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog beter, een van mijn kostuum zonder dat ik er inzit! ;)

Nee, Ace Ventura heb ik niet gezien. Ik heb wel een hele enge zombie gezien. En twee mannen waar ik bijna van in mijn broek pieste. Die Executioner en pyramid head. Die vond ik gewoon doodeng. :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahah, ja, die Sinterklaas heb ik ook gezien!

Hier is het volgende op de planning Antwerp Convention, nog maar een kleine maand wachten dus. Is maar op 20 minuten van mijn ouders, kunnen die mooi op de kinderen passen. ;) FACTS wil ik ook heen en Elfia in Arcen ook. Lijkt me ook een heel mooi evenement en een mooie locatie. En is niet ver van hier, is ook wel handig.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooi! Kan me niet herinneren dat ik je gezien heb :p

En die zombie....ik liep de zaal binnen en hij liep mij bijna omver, schrok me lam haha.
    The Executioner heb ik wel in een flits gezien, die andere niet. Gelukkig maar haha

5. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! Ik was natuurlijk ook niet zo opvallend tussen al het volk dat er liep. En ik ben ook letterlijk heel snel over het hoofd te zien, ben erg klein, haha.

Had ik met eentje die een masker droeg. Kwam uit de toiletten en daar liep ik ook zowat op, ging bijna gillen, haha.

Die executioner en pyramid head waren samen, of toch toen ik ze heb gezien. Die pyramid head kon ik nog wel aan, was maar een tamelijk klein en heel smal ventje. Maar die andere, brrr, die leek echt zo uit je nachtmerrie te zijn gestapt. Valt me nog mee dat ik daar niet over gedroomd heb. :D

6. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Oowja antwerpconfent is binnenkort. Ik woon omg. utrecht dus voor ons nog wel een stukje rijden.. daarom even sparen en dan naar FACTS. Dan kan mijn vriend ook los gaan bij de merchendise afdeling :p.
    Heb je je kostuum zelf gemaakt?
    Ik ben een beginnend naaister en denk toch maar een cursus te moeten doen :p Outfit van mijn zoon viel halverwege uitelkaar :p

7. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor ons is Antwerpen dichterbij dan Utrecht en met mijn ouders die er dichtbij wonen is het alleen maar nog idealer.

Ik heb de cape en korset zelf gemaakt. De rok heb ik enkel hoeven te verlengen en hemdje is gekocht. Ik vind het echt super leuk om te doen, zou willen dat ik veel meer tijd had om te naaien. :) Haha, het arme jochie! ;)

8. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Klopt, de organistor heeft flink steken laten vallen... ook in zijn webshop

Deel Deze Pagina