Kerstslofjes kruidvat gevaarlijk??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb van de week schattige kerstslofjes voor de kleine gekocht bij het Kruidvat. Het gaat om slofjes met een beertje/schaapje/beestje (niet helemaal duidelijk wat het is) met een kerstmutsje op. Nu kwam mijn moeder met het verhaal dat er op de radio was gezecht dat ze terug genomen worden omdat het witte balletje onderaan het kerstmutsje niet goed vast zit waardoor kindjes er in kunnen stikken. Weet iemand hier iets over???

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    KLopt. Was gister bij kruidvat en daar hangt een pamflet. En vandaag stond het in de telegraaf

4. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    staat ook op kruidvat.nl, kan je het zelf even lezen!

5. Wa vanmiddag bij de kruidvat en daar lagen ze nog gewoon?
    Stond er nog mee in mijn handen, beetje te kijken naar de maat.
    Of ze nog wel of niet zouden passen, uiteindelijk niet genomen.

6. Lees zojuist dat het om de witte gaat (op de site) ik had lichtbruine in mijn handen.

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb de witte, maar ik zet die bolletjes gewoon met een extra steekje vast. Al is mijn zoontje pas 11 weken.
    Ik vind ze wel heel schattig, ik ga ze niet terug brengen.
    Groetjes

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb ook die witte, maar doordat ze vrij krap zitten bij mijn zoontje zijn ze onder op al iets kapot, dus terug brengen wordt niet meer.
    Heb de balletjes er zelf maar afgeknipt.

9. Skye

Skye Niet meer actief

Ze mogen bij de kruidvat eerst wel is even kijken of iets goed getest is. Ik heb een tijdje geleden ook al een slaapzak terug moeten brengen omdat de knoopjes niet goed waren (bij iedere slaapzak). Dat is toch irritant. Waarom bekijken ze zoiets niet eerst, voordat ze het in de winkel leggen

10. Het kan ook zijn dat er wel getest is maar dat een bepaalde party toch wat afwijkingen had, en dat ze daar achterkwamen omdat er mensen terug kwamen. En dan word vaak de gehele party teruggehaald.

Deel Deze Pagina