Onze zoon is 6,5 maand, maar hij doet nog geen enkele poging tot rollen van rug naar buik. Van buik naar rug doet hij wel af en toe. Moet ik mij zorgen maken dat hij dit nog niet doet of valt het mee?
Bij mijn dochtertje ging het ineens heel snel. Nadat ze van rug naar buik kon rollen kon ze met 3 weken van buik naar rug rollen. Ze was toen 7 mnd
Ieder kindje doet het in zijn eigen tempo! Mijn dochtertje was heel snel met 3,5 maand maar wil nu ook echt niet op haar rug liggen, ze heeft daar echt een hekel aan dus volgens mij ook de reden dat ze dat heel snel doorhad
Met 4,5 maand. Met 3,5 maand van buik naar rug. Handig als je op je buik slaapt en nog iet terug kan rollen. Waren een paar lastige weken, haha.
Ons meisje lag gister ineens op dr buik in de babygym. Maar die is wel rijkelijk vroeg geloof ik. Anders eens cb bellen om je zorg te uiten? Zij weten er alles van als het goed is.
Onze dochter rolde met 5,5 maand van rug naar buik (heel af en toe ook terug) en onze zoon denkt " ik lig prima, rol af en toe op m'n zij" 😃 we stimuleren/helpen hem een beetje en dan vindt hij het ook leuk. Ze (tweeling) zijn nu 6,5 maand. Dus elk kind op z'n eigen tempo. Mijn ervaring is dat meiden sneller zijn dan jongens
Ik zou me echt geen zorgen maken ieder kindje heeft zijn eigen tempo. Mijn zoontje deed dit met 4,5 maand maar met kruipen en lopen was hij vrij "laat" mee.
Komt vanzelf wel. Ieder kind doet het op z'n eigen tempo. Onze dochter draaide al eerder van buik naar rug, maar vanaf 4,5 maand had ze het draaien volledig onder de knie en met 5 maanden rolt ze door het hele huis heen.
Hier ook met 6 maand en een week van rug naar buik van de een op andere dag. Nu bijna 7 maand maar rolt nog niet terug... hopelijk komt dat snel wordt gek van het terug rollen
Mijn zoontje rolden heel snel naar alle kanten rond de 3 a 3,5 maand. Met de rest was die wel laat. ik zou mij er nog geen zorgen om maken hoor , heb ik ook wel eens gedaan maar is allemaal goed gekomen.
Met 5 maanden van rug naar buik. Het heeft toen nog ruim een maand geduurd voordat ze ook weer terug draaide.
Van buik naar rug met 2 weken (ja dat zag er erg maf uit ) Rug naar buik met 8 weken. Dat heeft ie een tijdje gedaan en van 3 tot 6 maanden helemaal niks! Momenteel (bijna 8 maanden oud)rolt ie de hele kamer door. Oudste dochter rolde met 6 maanden van rug naar buik. Volgens mij best normaal hoor!
Mijn dochter is nu 8 maanden en vertikt het nog steeds om te rollen! Ze vind het wel best op haar rug haha kleine luie dame. Ik maak me er niet druk om. Komt vanzelf wel. Denk overigens dat ze het heus wel kan maar het nut er nog niet zo van inziet hahaha
Hier net zo. Ze heeft overigens wel laten zien dat ze het kan, ze heeft het nu zelf 1 keer gedaan, dat was 3 weken geleden Maar verder geen enkele poging. Het scheelt dat het nummer 3 is en ze motorisch gezien net is als de andere 2. Ik heb gewoon geen vlotte rollers/kruipers/lopers. Geen zorgen maken, tenzij je zelf het idee hebt dat er iets niet klopt. het ene kind is nu eenmaal wat vlotter op dit gebied dan de ander.
Hallo mijn zoontje is nu 9,5 maand en doet dit nog niet. Hij zit alleen. Heb nu fysio voor tips en advies! Dochter was daarentegen wel vlot!
Hier sinds een week of 3. Maar andere dingen zijn interessanter volgens mij, tijgeren doet hij al maanden en sinds vandaag loopt hij achter de loopwagen. Nu nog leren doorslapen en vast voedsel eten...
Hier ook net een week voordat ie 7 maanden was. En nu wil ie leren kruipen. Gaat alleen nog achteruit. Maar heb ook kinderfysio ivm voorkeurshouding in het begin en die zei dat hij op schema ligt. Dus ik zou me geen zorgen maken hoor! Hier ging het ook in een keer. Heb dagelijks geoefend en hij vertikte het gewoon.