Dochtertje gaat sinds een paar dagen naar de basisschool, dit gaat helemaal prima. Alleen nu zit ik met het probleem voor een nieuw ritme van haar broertje van bijna 2, normaal sliep hij van een uur of 12/half 1 tot 3/4 uur. Ik moet hem natuurlijk meenemen bij het wegbrengen en ophalen van mijn dochtertje, echter kan hij dan maar slapen van half 2 tot kwart voor 3, dit is echter veel te weinig voor hem en hij word er erg sjagarijnig van. Vanmorgen heb ik heb dus extra op bed gelegd(ochtend slaapje deed hij al even niet meer), en vanmiddag dus ook weer, alleen was hij bij het wakker worden weer niet in zijn hum. Is dit herkenbaar en moet hij gewoon weer wennen? Iemand misschien andere tips betreft het slaapritme?
Nee helaas, wij wonen namelijk in de buitenring van het dorp zeg maar, verder wonen er hier geen kindjes, dus dat is wel jammer!
En niet even een buurvrouw bij wie je de babyfoon even mag stallen? Ik woon zelf gelukkig erg dichtbij school, dus als ik zeker weet dat Caitlyn nog even slaapt, ga ik zonder haar op en neer, (maar ben dan ook binnen 5 minuten terug, veel langer zou ik niet fijn vinden).
Met Lisa hetzelfde gehad, dat was in het begin even lastig, maar het went. Ik ben gewoon zo doorgegaan en na een half jaar liep het al een stuk beter. Andere oplossing is de oudste laten overblijven.