@Mmarianne: ja, het badje is hier ook zeer populair. Wat grappig dat onze ukkies op dezelfde dag zijn gaan lopen achter hun karretje.
Vind het ook wel grappig, ze gaan helemaal gelijk op ...mannetje prefereert nog wel het kruipen, daar is ie ook razendsnel mee! Gistermiddag geslapen van 1 tot 4, gelukkig want ik was ziek...maar daarintegen was ineens het middagbroodje niet gewild en 's avonds ook weer niet gegeten. Is normaal lees ik overal en niet druk om maken lees ik overal maar valt soms niet mee moet ik zeggen, vind dat 'niet eten' niet zo'n leuke fase
Ze gaan inderdaad gelijk op mijn meisje kiest voorlopig ook weer voor het billenschuiven/ kruipen. De afgelopen 2 weken waren een afwisseling van wel en niet eten. Het vermoeiendst zijn mijn werkdagen, dan is ze 's avonds erg humeurig, ondanks 2 dutjes. Ze heeft vanavond geen hap gegeten en draaide pas na 7 uur een beetje bij.
Dutjes met dreumes op kdv.. Kindjes slapen met meerdere op één kamertje, kindjes met 2 slaapjes komen er zo rond 12u uit en dan gaan de dreumessen met 1 slaapje naar bed. Ik heb al regelmatig gehoord: Ze hebben nog liggen kletsen met zijn allen, D. sliep als laatste en werd als eerste wakker.. Ja, dat weet je als je voor kdv kiest dat slaapjes anders gaan. Hij gaat daar ook altijd later naar bed dan thuis, dat was ook toen hij twee slaapjes deed. Kan soms ook niet anders.