Dit maakt mij zo kwaad, ze hadden tapes .. waarin hij toont hoe hij z'n kelder maakt Toen leefde de kinderen nog, maar de politie had zogezegd geen videospeler Arme meisjes en nabestaande http://www.clint.be/nieuws/sekstapes-marc-dutroux-bleven-onbekeken-door-gerecht-video?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag
erg .. de reportage van netwerk die erbij staat heeft me echt geraakt voor de ouders van die meisjes de zoveelste kaakslag
En dit is dan psies het nieuws wat je niet wil horen zoveel jaren later (die ouders dan), die kinderen zijn dood en dan te horen dat ze wel degelijk te redden waren, wat een nekslag voor die ouders
En het is het verschrikkelijkste wat je kunt zeggen, maar ik vind de dood niet het ergste wat deze meisjes is overkomen
Voor de ouders is dood van je kinderen vreselijk, voor hunzelf misschien een opluchting, dat weet ik niet, ze hebben vreselijke dingen meegemaakt en dat hoor je dan als ouders + dat ze overleden zijn en nu jaren later, ja we hadden ze kunnen redden
Wordt hier zo gigantisch kwaad om! Waarom bestaan er zulke mensen/monsters!!! Verschrikkelijk! En wat zijn er veel fouten gemaakt zeg, niet normaal!
Verschrikkelijk, voor alle betrokkenen. Natuurlijk in eerste instantie voor de ouders, kindjes, maar ook voor de mensen die toen aan de zaak hebben gewerkt. Kan me namelijk niet voorstellen dat het je überhaupt niets doet en al helemaal niet met deze gegevens. Ik ben wel van mening dat dit voor de ouders ws geen nieuws is. Ik weet niet hoe het werkt hoor, maar denk niet dat dit soort onthullingen gedaan worden, zonder de familie daarvan op de hoogte te stellen. Maar misschien zit ik er faliekant naast.
Ik heb net die uitzending van netwerk bekeken en pfoe, wat ontzettend heftig zeg. De omstandigheden waarin die kinderen zijn gestorven en het feit dat twee meisjes gewoon nog leefden op het moment dat ze zijn woning doorzochten... Vreselijk! Wat is er met de dochter van die twee gebeurd? Het zouden je ouders zijn zeg... Die is toch ook voor haar leven getekend?
een tijdje geleden kon je hier in belgie een daglbad krijgen met daarin het verhaal van detroux zijn zoon .. hoe hij omgaat met z'n gruwel ouders en of hij toen als kind iets merkte en natuurlijk ook hoe z'n naam effect heeft op z'n leven Vond het zielig voor hem ook, het zullen je ouders maar zijn!!! Over z'n zus werd er verder niets gezegd of ik heb erover gelezen