stom he, ik kan er altijd zo van genieten en nu durf ik niet.ben bang dat het sop/water bij de kleine komt
Dat gebeurd echt niet! Die vliezen zijn echt wel stevig genoeg.. (Ga je ook niet meer met je man naar bed?)
Lekker in bad blijven gaan hoor! Nu kan het nog! Ik kan er op het moment niet meer in! Ja, er wel in maar nog moeilijk uit
Lekker gaan! Ik ga elke avond samen met mn zoontje. Heerlijk, zolang het nog past met mn buik en kleine man ga ik gewoon hoor.
lekker in bad gaan wordt zelfs aangeraden als je erg last hebt van bandenpijn etc. inderdaad gewoon lekker doen, als er sop bij je baby kan komen dan blijft je vruchtwater ook niet zitten zoals iemand al zei
Hihihihi ik heb zojuist heerlijk in bad gelegen... Maar hoe zit het eigenlijk met de temperatuur? Ik hou wel van een warm badje, niet overdreven heet...
ik kom ook net lekker uit bad, ben er helemaal rozig van... Wij hebben een poosje alleen een bad gehad en geen douche (lekkage) en de beeb zit nog steeds goed...
Hoi Eefjens, Was daar de eerste keer ook bang voor. Maar ik ben gewoon gaan zitten. Dacht als die mega zwangere vrouwen aan zwangerschapszwemmen mogen doen, dan mag ik zeker het bad wel in. Ik was ook bang voor de hoge temperatuur enzo, maar dat lauwe badje was niks, dus de temperatuur werd algaande weg opgevoerd. Hahaha! Dat is nu een week geleden en geloof dat ik nog steeds zwanger ben. Nou ja, als het nu mis zou gaan, dan zou ik zeker niet bang zijn dat het door het bad kwam! Wij hebben alleen een douche helaas. Ik kan alleen badderen als ik bij mijn ouders langs ga... Daarom heb ik het een week niet meer gedaan. Maar het was heerlijk as usual! Ik ben dan ook best jaloers op alle meiden die de luxe van een bad in hun badkamer hebben! Geniet ervan! Liefs, Vera
Gewoon lekker in bad gaan, kan echt geen kwaad! En als je gewend ben best een warm bad te nemen is ook niet erg, zolang je het zelf maar "trekt" zeg maar! X
Misschien is het verstandig een boek open te slaan over wat een zwangerschap allemaal met je lijf doet en hoe je lijf je baby van buitenaf beschermt. Of ga je nu 9 maand je cavia niet wassen?
Dan heb ik ook het vermoeden dat je niet meer durft te vrijen met je partner. Ook dat kan gewoon hoor. In principe kun je bijna alles blijven doen wat je voor je zwangerschap ook al deed. Als het geen aparte dingen zijn kan veel. (mijn hobby is duiken, dat moet je als zwangere dus niet meer doen)
Oh wat zonde! Ik had geen bad en baalde daar ontzettend van! Badderen kan helemaal geen kwaad hoor, gewoon lekker doen! Pas wanneer je gaat bevallen en je vliezen zijn gebroken mag je niet meer in bad. Geniet er lekker van en ga maar een keertje extra voor mij!
ben net heerlijk een uurtje in bad geweest 39 graden das toch niet te warm?heerlijk was het!dankje meiden!
Gewoon lekker doen. Ik ben een echte badderaar haha, ga zelden onder de douche maar wel dagelijks in bad.
Ik weet niet hoe ik het deze zwangerschap zonder bad had moeten redden! De eerste 15 weken heb ik het alleen mar ijskoud gehad, dus bad was zaaaalig om op te warmen. Nu heb ik al paar weken rugklachten en ook daar is het bad heerlijk voor. Lekker olie erbij, boekkie erbij, Rituals kaars aan..... gewoon lekker doen!