ik durf niet in bad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    stom he, ik kan er altijd zo van genieten en nu durf ik niet.ben bang dat het sop/water bij de kleine komt :oops:

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat kan echt niet. Anders zou het vruchtwater toch ook niet blijven zitten?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je mag gewoon in bad hoor meid ;)
    de baby is beschermd door de vliezen

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat gebeurd echt niet!
    Die vliezen zijn echt wel stevig genoeg..

(Ga je ook niet meer met je man naar bed?)

5. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Lekker in bad blijven gaan hoor!
    Nu kan het nog!
    Ik kan er op het moment niet meer in!
    Ja, er wel in maar nog moeilijk uit ;)

6. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Lekker gaan! Ik ga elke avond samen met mn zoontje. Heerlijk, zolang het nog past met mn buik en kleine man ga ik gewoon hoor.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

lekker in bad gaan wordt zelfs aangeraden als je erg last hebt van bandenpijn etc. inderdaad gewoon lekker doen, als er sop bij je baby kan komen dan blijft je vruchtwater ook niet zitten zoals iemand al zei ;)

8. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hihihihi ik heb zojuist heerlijk in bad gelegen... Maar hoe zit het eigenlijk met de temperatuur? Ik hou wel van een warm badje, niet overdreven heet...

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kom ook net lekker uit bad, ben er helemaal rozig van...
    Wij hebben een poosje alleen een bad gehad en geen douche (lekkage) en de beeb zit nog steeds goed...

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    och meid ik ga vanaf dag 1 echt iedere dag badderen weet je hoe heerlijk dat is? gewoon doen hoor

11. VeraV

VeraV Actief lid

31 okt 2008
    116
    0
    0
    Hoi Eefjens,

Was daar de eerste keer ook bang voor. Maar ik ben gewoon gaan zitten. Dacht als die mega zwangere vrouwen aan zwangerschapszwemmen mogen doen, dan mag ik zeker het bad wel in. Ik was ook bang voor de hoge temperatuur enzo, maar dat lauwe badje was niks, dus de temperatuur werd algaande weg opgevoerd. Hahaha! Dat is nu een week geleden en geloof dat ik nog steeds zwanger ben. Nou ja, als het nu mis zou gaan, dan zou ik zeker niet bang zijn dat het door het bad kwam! Wij hebben alleen een douche helaas. Ik kan alleen badderen als ik bij mijn ouders langs ga... Daarom heb ik het een week niet meer gedaan. Maar het was heerlijk as usual! :) Ik ben dan ook best jaloers op alle meiden die de luxe van een bad in hun badkamer hebben! Geniet ervan!

Liefs,
    Vera

12. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    hahaha.....

13. Gewoon lekker in bad gaan, kan echt geen kwaad!
    En als je gewend ben best een warm bad te nemen is ook niet erg, zolang je het zelf maar "trekt" zeg maar!

X

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0

Misschien is het verstandig een boek open te slaan over wat een zwangerschap allemaal met je lijf doet en hoe je lijf je baby van buitenaf beschermt.
    Of ga je nu 9 maand je cavia niet wassen? :confused:

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dan heb ik ook het vermoeden dat je niet meer durft te vrijen met je partner.
    Ook dat kan gewoon hoor.
    In principe kun je bijna alles blijven doen wat je voor je zwangerschap ook al deed.
    Als het geen aparte dingen zijn kan veel.
    (mijn hobby is duiken, dat moet je als zwangere dus niet meer doen)

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh wat zonde! Ik had geen bad en baalde daar ontzettend van! Badderen kan helemaal geen kwaad hoor, gewoon lekker doen! Pas wanneer je gaat bevallen en je vliezen zijn gebroken mag je niet meer in bad.
    Geniet er lekker van en ga maar een keertje extra voor mij!

17. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ben net heerlijk een uurtje in bad geweest 39 graden das toch niet te warm?heerlijk was het!dankje meiden!

18. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Gewoon lekker doen. Ik ben een echte badderaar haha, ga zelden onder de douche maar wel dagelijks in bad.

19. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik weet niet hoe ik het deze zwangerschap zonder bad had moeten redden! De eerste 15 weken heb ik het alleen mar ijskoud gehad, dus bad was zaaaalig om op te warmen. Nu heb ik al paar weken rugklachten en ook daar is het bad heerlijk voor. Lekker olie erbij, boekkie erbij, Rituals kaars aan.....

gewoon lekker doen!

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

[Parachutespringen, kickboksen, motorrijden zou ik gevaarlijker vinden dan in bad gaan hoor! ;)

Deel Deze Pagina