tjonge ik moet hier ff mopperen hoor.... ben gisteren en vandaag eens rond geweest kijken met me vriend voor een kamertje, we hebben vakantie en wilde ons even oriënteren! Tjonge maar wat zijn die kamertjes duur! ben echt niet van plan om 1500euro uit te geven! We zijn bij de babydump geweest en die heeft echt geen dump prijzen! en bij babyplanet.... maar echt duur joh! En dan de wagen.... we willen graag eenstevige wagen waat over een aantal jaar ook nog een tweede in zou kunnen..... we vinden de mutsy er stevig eigenlijk de uitvoering met 3wielen {eigenlijk toch vier wielen maar wel een 3wieler model} en diegene met de vier wielen wat in het midden scharniert... maar 600,00 is echt niet goedkoop! we hadden eerst een zenit orbit moov gezien, maar de kwalitiet is een stuk minder! en kost evengoed nog 400eurotjes! wat hebben jullie {nieuw} allemaal betaald voor deze dingen? ben heel benieuwd....
ik zou als ik jou was es op marktplaats enzo kijken, kan je egt heeeel mooie dingen vinden! wij hebben onze kinderwagen van marktplaats (een x-adventure triple swivel) met zwenkwielen, en alles er op en er aan, voor maar 90 euro!!! het ledikantje, heb ik van een tante in bruikleen, we hebben alleen de commode zelf gekocht bij baby-dump, voor 329 euro, alleen kregen we daar wel 50 euro korting, en een babyfoon (t.w.v. 119 euro bij) vond het nog steeds duur, alleen is hij erg groot, dat we nu al zn kleertjes erook in hebben, dus nog geen kledingkast!! maar zou vooral ff op internet kijken, staan zoveel leuke 2e hands dingen op, en je hebt ook nog tijd zat!!
Ik heb het allemaal 2e hands. Een kamer bestaande uit bedje en commode. Van 1000 voor 100 euro. Een maxi taxi (kinderwagen) met bak en als wandelwagen te gebruiken. Van 900 voor 100 euro. Verder heb ik ook het wippertje en de box 2ehands. En alles ziet er nog nieuw uit.
ik wil deze dingen absoluut niet tweedehands krijg waarschijnlijk al erg veel van me schoonzus zoals badje maxicosi ed.........
Ik heb een gloednieuwe (echt nieuw-nieuw, he?!)supermooi Quinny wandelwagen compleet met alles erop en eraan (dreamer/ buggy, regenhoes, adapter voor maxi-cosi, etc, etc) via marktplaats voor 200 euro. De babykamer hebben we bij een dealer van showroommodelletjes, b-keuze modellen,etc. vandaan. Gevonden via: www.bibsies.nl
@Renate28: wat een leuke site zeg. Jammer dat het voor mij ver uit de buurt is maar ze hebben mooie dingen voor redelijke prijzen.
Hey, Kijk eens bij Babyhuys. Daar hebben wij het gekocht. Kamertje was 1450 en kregen 500 uitzoekkorting. De kinderwagen (Quinny comfort) was E 450 en met een matrasje erbij kwamen we er net iets overheen. Kortom het kamertje was 950 euro. (kast, commode en bedje) weet alleen niet waar je woont want deze winkel zit in harderwijk. Groetjes Mariska
hihihihi wat een leuke winkel {renate} maar wat een pokke eind vanuit hier ik ben een echte limburger.... ga misschien morgen nog een met me vriendje naar tilburg babysuperstore,,,,, daar ben ik geweest en die is minder duur
Bij het babypark in Gouda hebben ze naast de winkel een soort van fabrieksdump, en dat scheelt ook best veel in de prijs Bij de baby dump in Tilburg hadden ze ook veel aanbiedingen. Ik wil ook niets tweedehands, maar je moet met een kinderwagen ook zo redeneren; nu is ie duur in aanschaf maar je kunt hem voor nog best veel geld straks te koop aanbieden op marktplaats, dus dan heb je toch weer een beetje terug verdiend
Wij kochten het kamertje bij en grenenstunter (www.blankhoutenwereld.nl) voor 399 euro! En de wagen bij babysuperstore (X-adventure triple swivel->bevalt super!)voor 299 euro, inclusief autostoel en wipstoel. Ik wilde ook graag alles nieuw, maar was gewoon niet van plan een kapitaal uit te geven (hoe lang doe je er feitelijk mee? Over een paar jaar moet er weer nieuw spul komen). Daarom heb ik heel goed gezocht op internet, en ben ik uitgekomen bij deze spulletjes. Ik ga niet beweren dat we het allergoedkoopst uit waren, maar duur was het zeker niet!
ik heb mijn babykamer nieuw gekocht bij babypark kesteren en hij kosten 800,00 euro dan heb ik een kast,comode,ledikant en een plank voor aan de muur en mijn kinderwagen komt bij de babydump vandaan en die kosten 500,00 euro en dan kreeg ik een maxi cose erbij het is allemaal echt heel duur maar ik heb de kinderwagen van mij vader gehad en de kinderkamer van mijn schoonouders dus voor ons vielt het echt mee maar als ik alles zlef had moeten betalen had ik ook tweedehands gekeken of bij de dump zoals die in kesteren zit of bij de ikea daar kan je ook hele leuke kinderkamers kopen je kan ook bij leen bakker kijken daar stond een kinderkamer in de folder die was helemaal klaar en die kosten 375,00 euro heel veel succes met het uitzoeken van alles
Wij hebben wel een duurdere babykamer gekozen. Maar dan wel heel tijdloos en neutraal (wit grenen en strak van vorm zonder babyachtige dingen) zodat ons kindje er bij wijze van sprekent otdat íhij/zij het huis uitgaat mee kan doen. De commode is dus niet echt commodeachtig en zou bij ons de slaapkamer niet misstaan. En ook de kast zou ik zo zelf kunnen gebruiken. Het enige dat niet heel lang bruikbaar is is het bedje, maar daar kan een eventueel volgend kindje ook weer in. Pim
Bij leenbakker zou ik nu geen kinderkamer kopen, vind het helemaal geen goed kwaliteit. Wij hebben hier een kastje staan van bij Leenbakker en plots viel de deur er zomaar van af :s
Kast en commode heb ik bij Ikea gekocht. Bij elkaar 250 euro (en dat was niet eens het goedkoopste setje!). Bedje is daar ook maar 59 euro maar dat heeft een afwijkende afmeting en vond ik dus niet zo handig. Ga het bedje bij Prenatal kopen. Is nml vanaf vandaag in de aanbieding van 115 voor 85 euro. De wagen heb ik bij een kleinere babyzaak besteld (gewoon zo'n eenmanszaakje). Het viel me op dat alle artikelen daar veel goedkoper waren dan bij alle babymegastores. De kinderwagen die ik daar gekocht heb was 155 euro goedkoper dan bij Babypark! Ik zou dus voor een wagen es goed rondkijken.
kamertje hebben wij 2de hands, ledikant,kast,commode voor 125,- wel een nieuw matrasje van de leenbakker 39,95 Kinderwagen gekregen van oma, wel nieuw x-adventure inmotion 389,- Maxicosi ook van oma ook van x-adventure 69,- box 2de hands verder krijgen we gelukkig de grootste spullen van familie maar dan nog maak ik het niet te duur hoor!!! voor kleertjes ga ik ook gewoon naar zeeman enzo, hartstikke leuk en betaalbaar!
ik heb een ledikant van kersenhout echt helemaal mooi van marktplaats voor 40 euj... verder kledingkast hadden we toch al over (kersenhout) en commode hebben we niet... we hebben een dressior van kersenhout verder kinderwagen Firstwheels 3 wieler met 4 wielen voor 150 euj bij babydump... me vriend kent de eigenaar al 31 jr... en verder was er ook nog 50% verbouwings opruiming... dus alle kinderwagens NIEUW voor de helft van de prijs... en kleertjes heb heel veel al gekregen maar ga vaak naar Hema en Zeeman (moet zeggen die heeft leuke jasjes) en V&D
Wij hebben onze babykamer 2e hands gekocht via marktplaats voor 275,00 . Scheelt een hoop en het zijn echt nog mooie goed uitziende meubeltjes. De kinderwagen (Mutsy 4-rider) hebben we gekocht bij Prenatal. Er was toen een ochtend dat je 20 % korting kreeg dus dat scheelde enorm. Ik geloof dat ie eerst 600 was en we kregen 'm voor 480 . Gr Otje
Nog een tip voor leuke en goedkope tweedehandskleertjes. Op internet verkopen ze heel veel merkkleertjes voor geen geld. Ik heb nu al aardig wat besteld en het kost echt niets (bijvoorbeeld twee babymexx sweatertjes voor 6,--) en ziet er prima uit en ruikt fris: www.barbamama.nl www.aiseenaapje.nl www.kijkus.nl www.fairys.nl Pim
De kinderkamer hebben me vriend en ik van me ouders kado gehad, heb dus geen idee wat deze kost. De kinderwagen die we hebben gehad is z'n 3 in 1 systeem van Chico. Deze hebben we van me schoonmoeder, zwager en schoonzus gehad, die koste 500 euro. Ben er echt heel blij mee want het is een goede kwaliteit en kan hem dus over een tijdje gebruiken voor een 2e kindje