Ik heb bij babydump mijn kamer gekocht en die was 599. En ook bij babydump mijn kinderwagen de Mutsaerts Transaction voor 449 en daar hebben we een autostoeltje bij gekregen en bij de babykamer een box en we kregen 50 euro korting.
Kheb een kamer die bij babydump 978 was, en bij een andere winkel 625, dus goed opletten waar je wat koopt Bij de babydump heb ik wel mijn kinderwagen weg, ook de mutsaerts transaction
Als je een echt goedkope babykamer wilt, kun je bij Leen Bakker (is er nu eentje in de aanbieding) of bij de Ikea kijken. Of natuurlijk tweede hands. Maar of de kwaliteit goed is, durf ik niet te garanderen. Helaas zijn de meeste goedkope kamertjes niet van zo goede kwaliteit.
Met Leen Bakker heb ik geen ervaring. Maar de meubeltjes van Ikea vind ik van goede kwaliteit. Ze zijn iig behoorlijk stevig en ook goed afgewerkt. Vraag me af of de duurdere echt zo veel beter zijn. Maar dat kan ik moeilijk beoordelen aangezien ik ze niet heb
Mijn kamertje kostte 3 jaar geleden 1600,- maar het is wel tijdloos. De commode misstaat ook niet in ons interieur dus als we uit de luiers zijn gaat ie gewoon bij ons in de woonkamer. We verwachten nu ons 2de kindje en daarvoor gebruiken we dus ook gewoon hetzelfde kamertje. We hadden eerst een Quinny Freestyle 3XL (3 jaar geleden kostte ie over de 600,-)maar omdat die zo log en zwaar is hebben we die op Marktplaats verkocht en er een 8 maanden terug een superhandige lichtgewicht Bugaboo Frog met nieuw logo voor terug gekocht voor 450,- incl. alle accesoires in absolute nieuwstaat. De maxi-Cosi Citi met voetenzak heb ik ook verkocht op Marktplaats omdat ik er het nieuwste model voor hebben wil, de Cabrio. De maxi Cosi Shantung(roze) heb ik ook gekocht op Marktplaats voor 125,- inclusief voetenzak. De box die ik had, een ronde bopita, heb ik op Marktplaats verkocht en er een viekante Bopita met rieten manden en wielen voor terug gekocht voor 125,- inclusief boxkleed en wat speeltjes. Dit omdat je dan straks met 2 kids wat meer opbergruimte heb met die rieten manden. Verder koop ik ook veel tweedehands merkkleding op Marktplaats. Scheelt toch allemaal weer. Maar omdat we weer een meid krijgen hoef ik niet zo gek veel meer bij te kopen. Maarja, kan het af en toe niet laten. Toen ik zwanger was van de eerste wilde ik ook helemaal niks tweedehands hebben en dus alles nieuw kopen. Daar ben ik aardig van terug gekomen. Als je een beetje goed kijkt en vergelijkt kan je voor heel weinig veel mooie 2dehands spullen kopen. Groetjes suus
Nou wij hebben de kinderwagen ook bij babydump gekocht, en nu kom ik hem overal veel goedkoper tegen scheelt soms 120 euri, maar baby dump betaald het verschil terug als je het ergens goedkoper kan vinden maar ze geven weinig thuis op mailtjes en telefoon, daar kom ik ooit maar nooit meer, bij baby care op het internet en fokkido zijn er goedkopere kinder artikelen.
Leenbakker kan wel hoor. Ik heb er thuis 2 kasten van en die staan al jaren. Verder is Ikea een goede mogelijkheid. Bij Blankhoutenmeubelen in Eindhoven heeft mijn vriendin voor 199,- Euro een babykamer gekocht (bedje, commode en kast). Ikzelf gebruik een whitewash dressoir wat we al hadden (van Leenbakker) als commode, heb gisteren het whitewash aanbiedingsbedje van Prenatal voor 90,- Euro erbij gekocht. Nu alleen nog een whitewashkledingkast. Combi-kinderwagen heb ik voor 180,- Euro van Etos, maar daar heb ik al een aparte topic over geopend. Als je wat kreatief ben en naar de aanbiedingen kijkt dan kan je ook best leuke nieuwe dingen scoren voor niet te veel geld. Heel veel succes ermee. Groetjes Vera
Wij hebben het ook zo gedaan. Dat bedje van de prenatal van 90 eutjes zag er erg goed uit en ook goed stevig. Hier ook alleen nog een kledingkast van whitewash en dan zijn we klaar!
Had bij de 1e wel alles nieuw gekocht. Wilde geen tweehands. 1e is nu 5 jaar oud en als ik de prijzen vergelijk van toen met nu dan viel het toen echt nog wel mee. Alles is echt letterlijk van de gulden naar de auto gegaan . Heb wel een nieuwe kinderwagen gekocht van die van 5 jaar geleden was echt niet makkelijk en loeizwaar (geen aluminium frame). Maar heb niet zo'n superdure gekozen en ging wel 15% vanaf dus was nog om te doen. Silly
wij hebben niet zo'n moeite met tweedehands. We letten wel heel goed op of het er nog netjes uit ziet.. maar nu hebben we een Quinny kinderwagen met maxi-cosi/buggy en bak voor maar 250 euro ( echt zo goed als nieuw!) De kinderkamer ( ledikant, commode, kledingkast en een groot bed) ook via marktplaats voor maar ong. 250 (weet het niet precies meer) Gisteren via marktplaats ook nog een wiegje uit grootmoederstijd gevonden die ik zelf ga opknappen...Dus al met al nog geen 600 euro kwijt voor al die dingen. Scheelt toch een boel vind ik! Maar ieder voor zich natuurlijk hoor, ik snap het ook dat je de spullen nieuw wilt hebben! alleen dan weet je dat de prijzen erg hoog kunnen liggen. Succes met koopjes jagen! gr. debby
Wij hebben de babykamer bij Prenatal gekocht. Was een aanbiedingsweekend met 20% korting. Heeft ons 800,- euro gekost. Commode en Kast kun je altijd blijven gebruiken. Als kinderwagen hebben we de Bugaboo Cameleon. Maar deze hebben we gekregen van mn schoonouders, kosten 980,- euro met alles erop en eraan.
Je moet es kijken of je in Duitsland kan slagen. Echt veeeel goedkoper dan in NL. Toen ik net zwanger was hadden we daar al prachtig spul gezien. We wisten toen nog van niks. Ik had voor Giulian al 2 miskramen gehad, dus al kopen leek ons voorbarig op dat moment. Later zijn we t vergeten. Een stel van ons samen-bevallen-groep heeft alles in Duitsland gekocht en na alles wat wij nu weten, zou ik t ook doen als ik t over mocht doen!
Senseemillia? Heb je al ergens een whitewashkledingkast gezien voor niet te veel geld? Ik heb er een bij Leenbakker gezien. Hoort bij een juniorkamer. Er zitten geen planken in en wij denken erover om hem te kopen en er zelf planken in te maken, maar als we er ergens een goedkope leuke kunnen vinden die al af is dan heeft dat natuurlijk de voorkeur. Groetjes Vera _________________
Wij hebben een ledikant met bijpassende commode, en nog wat dingetjes zoals een aankleedkussen, een matras, moltonzeiltje, en een babykussen voor in bad (kan beeb veilig in grote bad) voor 580,- van de Babydump.... Vonden wij wel meevallen voor nieuw spul. We zijn nu alleen wel helemaal weg van de stokke kinderwagen ....die is best duur, maar zo mooi en handig vinden we. Iemand toevallig ervaring met de Stokke??
Daar komt onze babykamer ook vandaan..hadden idd ook uitzoekkorting waardoor we de kinderwagen dus voor niks hebben
Ik heb al heel wat zaken voorbij zien komen, maar de zaak waar wij onze babykamer gekocht hebben staat er niet bij. De Babymax in Veenendaal, absoluut de laagste prijsgarantie, ook voor de kinderwagens! Kamertjes die we elders hebben gezien waren daar vaak honderden euro's goedkoper. En we kregen er gratis een buggy, campingbedje of wipstoeltje bij. En ze hebben verschrikkelijk leuke dingen! Op hetzelfde plein zitten ook een Leenbakker, Kwantum etc, zodat je je bezoek kunt combineren met andere winkels. Groetjes Suusje
Ik heb bij de Ikea een badje voor 6,95 gehaald een bedje voor 39.- en een matrasje voor 39 euro. Verder was een campingbedje een tijdje geleden bij de kruitvat in de aanbieding voor 29.- het bedje is van blank hout en dat hebben we helemaal mooi versierd en geverft, hij is alleen nog niet klaar anders had ik er al een foto van gemaakt.. het badje van de ikea is er alleen in het lichtblauw maar het scheelt toch de helft met een normaal ander gekleurd badje..
Hoi De babykamer van marki hebben we voor 200 euro van marktplaats. Helemaal compleet met bed,kast ,comode en plankje voor aan de muur. Net zoals de kinderwagen had eerst een driewieler maar dat beviel me niet en heb toen op marktplaats een tetonia compleet gekocht voor 75 euro.