duur duur duur

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij hebben ook het kamertje en de wagen bij Babymax gekocht. Wist dat niet eens van die laagste prijsgarantie! Wij waren heel wat eurootjes kwijt daar........

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Tweedehands!!! Waarom zou je alles nieuw kopen als je zo ook mooie dingen kunt krijgen? Via Marktplaats kun je hele leuke dingen scoren. Mijn man is technisch dus die controleert wel ff of het allemaal nog in orde is en samen kijken we of we het wat vinden. Verder gaan we de wieg van mijn ouders lenen, waar mijn moeder ook nog in gelegen heeft!

3. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Wij hebben bij de babydump een complete babykamer voor 589 euro gekocht.
    Maar dan komt de rest er nog bij (dekentjes, lakentjes etc.)

Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Klopt Jantien!

5. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Wij wilde ook eerst gaan voor een kamertje van marktplaats.
    Compleet met plankje, hang-legkast, comode en lidikant waren we ook meestal rond de 4 a 500 eu kwijt.
    Als we dan gingen kijken, zaten er stikkers op of was het beschadigd.

Toe gingen we bij de babyzaken snuffelen en kwamen er achter dat je ook hele leuke dingen voor minder kan kopen.

Wel hebben we een max van 600 eu gesteld voor de meubels voor we gingen kijken.

6. idd op marktplaats staan hele leuke voor weinig of gewoon bieden,waarom zn dure als n 2ehands ook heel leuk kan zijn!dat willen wij ook gaan doen is de bedoeling,t is idd anders heel duur ahah!

succes..

groetjes krulliewullie

Deel Deze Pagina