Hallo dames Ik vroeg me af hoelang het bij jullie duurde voor de miskraam doorzetten? Ik heb nu 3 dagen last van bloederig slijm verlies dit begon met bruin maar is nu 3 dagen later rood slijm net zoals je hebt als je ongesteld bent. Ben nu 5 weken zwanger. Kunnen jullie mij vertellen hoe het bij jullie verliep?
Vrijdagavond een druppel bloed, zaterdag rond etenstijd weer een druppel en zaterdagnacht wakker geworden van de pijn. Bij mij vrij snel dus!
Bij mijn 1e miskraam had ik vanaf donderdag een beetje bloedverlies en op zaterdagavond kreeg ik de miskraam. De 2e keer was de echo slecht en een week later verloor ik een klein beetje bloed. De miskraam kwam niet vanzelf, dus heb 3 weken na de echo de miskraam opgewerkt met medicijnen. Heel veel sterkte!
Mn eerste mk voelde ik me 's ochtens ineens minder zwanger, 's avonds kreeg ik krampen en tegen de ochtends alles verloren. Tweede missed abortion, ontdekt met echo(8w), had vanaf vorige week zaterdag bloederig slijm, dagen daarna ook bloedverlies. Uiteindelijk gister gecuretteerd, dus zo'n 6 dagen bloedverlies zonder dat het doorzette. Als je echt krampen krijgt zal het denk ik wel doorzetten. Hou goed je bloedverlies in de gaten, als het te gek wordt even contact opnemen met vk/huisartsenpost. Maar ik hoop natuurlijk dat jou kleintje gewoon blijft zitten!
Bedankt voor jullie antwoorden het wil nog niet echt doorzetten heb elke keer metafvegen rood slijm... bbeetje zeurderig gevoel in me buik... vind het allemaal heel moeilijk. ..
Hier op donderderdag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Was daarvoor al 3 weken aan het vloeien. Daarna leek er wel een knop om te gaan en begon ik vanaf toen meer te vloeien. Op maandag een controle echo en toen leek het wel of er iets getriggerd werd, want rond etenstijd die maandag ben ik alles verloren. Moeilijke tijd dit he? Sterkte!
Wat vervelend zeg. Bij beide miskramen eerst aantal dagen bruin bloed, daarna krampen en rugpijn met een week rood bloed. Maar het is echt per mens verschillend. Veel sterkte! Heb je trouwens wel een controle echo gepland?
Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden een miskraam gehad. Ik wist niet eens dat ik zwanger was! Was 'gewoon' ongesteld geworden een week daarvoor en had ook 0,0 symptomen. Op mijn eerste werkdag na mij vakantie kreeg ik ineens buikkrampen die steeds heftiger werden.. Ik ging steeds naar de wc want had een heel sterk gevoel alsof er iets uit moest, heel gek eigenlijk.. Na ongeveer 45 min heftige krampen zat ik weer op de wc en zag toen bloed en stolsels in de wc liggen. De krampen waren ook meteen weg en ik voelde me echt opgelucht.. Ik ben diezelfde avond nog naar seh gegaan omdat ik niet wist wat me was overkomen. Daar vertelden ze mij, na een echo en tal van vragen dat ik een miskraa had gehad. Bij mij is het dus in een uurtje ongeveer gebeurt.. Super snel dus. Ik had totaal geen voortekenen, kreeg meteen hevige krampen en na ongeveer een uur was ik het verloren en was ik ook van de pijn af. Ook heb ik daarna niet veel meer gevloeid.. Die zelfde avond was dat ook gestopt. Zo zie je maar dat het heel verschillend kan gaan. Een vriendin van mij heeft er 2,5 week over 'gedaan'..