Vreemd gevoel...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daycey, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Hey meiden,

Ik kom hier op dit forum net kijken, maar heb me toch aangemeld met een vraag.

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 3 jaar bezig met zwanger worden van ons eerste kindje en wachten op ivf 1, waar we eind augustus mee gaan starten.

Maar goed, mijn vraag heeft niets met ivf te maken...
    Als ik ongi ben, is dat altijd 7 of 8 dagen. 3 dagen heel heftig en dan neemt het langzaam af.
    Vorige week heb ik een dag later dan mijn nod een dag spotting gehad. Daarna een dag echt ongi met krampen en stolseltjes en daarna weer een dag spotting. Op de vierde dag was mijn hele ongi helemaal over. We waren op vakantie, dus ik vond het al lang best allemaal.
    Sinds mijn ongi blijf ik maar een ongigevoel houden met af en toe ook een steekje achter mijn schaambeen. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, behalve dat ik sneller moe ben dan normaal en dat net na een heerlijke vakantie...

Ik hoef geen uitsluitsel van zwanger of niet, daar kan alleen test voor zorgen. Nu durf ik niet zo goed te testen, omdat ik al zo vaak negatief heb getest na over tijd te zijn of dacht echt zwanger te zijn.
    Ik ben meer op zoek naar meiden die dit herkennen en ik ben benieuwd hoe het bij hen is afgelopen.

Liefs Daisy

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Hey Daisy,
    Welkom hier...
    Kan er niet met je over meepraten...
    Maar wens je wel heel veel sucees.

Groetjes!

3. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Dankjewel!

Ik hoop dat er wat meiden met ervaring zijn, anders blijft het afwachten... Om nou het ziekenhuis met deze vraag te bellen vind ik ook weer zo wat, hihi...

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ook al heb je al veel nagatieve testen gehad zal alleen weer een test uitsluitsel geven ;)

Maar ik snap ook dat je niet weer ee nega test wilt hebben...ik zelf heb 3 maanden geleden waarschijnlijk een MK gehad ik bleef juist extreem lang bloeden.. maar niet getest en niet laten onderzoeken omdat ik het gewoon niet wilde weten zeg maar...

Ik zou een testje doen voor je eigen rust hoor....en blijf niet met pijn lopen he ga in ieder geval voor het weekend naar da ha!

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Hoop het ook voor je dat er meiden zijn met ervaring. Ik heb het zelf niet mee gemaakt. Hopen dat er snel duidelijkheid is. Heel veel succes verder.

6. Melia

Melia Actief lid

Jul 20, 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heb helaas geen ervaring met IVF, maar wens je heel veel succes en hopelijk dat alles goed zal gaan!

7. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Thanx meiden!
    Ik wacht nog even. Als ik het durf komend weekend een testje, aar mijn verstand zegt wachten tot je nod!

X

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ook daarin speelt je verstand een spelletje met je; zolang je niet test blijft het gevoel van "er kan iets zitten" en je weet dat de kans groot is op een negatieve test, en daardoor heb je liever dit gevoel..

Maar wordt het niet nog pijnlijker om over 4 weken weer ongi te worden na al die tijd met het vertrouwde "misschien" rondgelopen te hebben?

Ik ga je niet zeggen wat je moet doen meis, dacht er alleen over na, omdat vele met jou die uitslagangst hebben.. :) (hier nog 1 ;), maar bij mij wint nieuwsgierigheid altijd!)

Succes!!

9. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Hey ytest,

Ik heb al zoveel testen gedaan de afgelopen drie jaar en allemaal negatief, dat de angst voord het negatieve er niet echt meer zit. Ik verwacht heel eerlijk eigenlijk niet meer spontaan zwanger te worden. D teleurstelling zal dan ook meevallen, denk ik. Het is meer van heeft het zin? Op dit moment denk ik eigenlijk niet. Ben ook wat stolsels verloren, al waren het veel minder en kleiner dan normaal.
    Waarschijnlijk voel ik me ook anders doordat we nu weer thuis zijn van 2,5 week vakantie, ander eten, ander ritme, enz.

Het ongigevoel is vandaag ook al een heel stuk minder, dus ws is het morgen ofzo verdwenen. Ik weet ook niet wat het is geweest, maar ik leg die vraag wel even neer bij de fertiliteitsarts, waar we over twee weken heen gaan!

Thanx voor je tip!

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Je hebt een punt :) Zucht die onzekerheid af en toe!.. iig succes!

11. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Ja, ons lichaam af en toe! Kunnen we op onze navel niet een lampje laten zetten dat groen wordt zodra we zwanger zijn, haha!

12. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Als ik met een knopje kon regelen wanneer mn ei sprong zou ik al happy zijn! :D

13. Daycey

Daycey Actief lid

Aug 7, 2012
    370
    3
    18
    Female
    Nootdorp
    Dat zou wel geweldig zijn ja.... Zucht....

Share This Page