Hallo iedereen, Ik ben van het weekend begonnen met de ovulatietest, voor het eerst. En gisteren had ik een positieve test! Hahaha, echt leuk om te weten wanneer je eiersprong er is. Dus dat betekent dat m'n man en ik flink geklutst hebben. Ik was zo enthousiast, ik riep gelijk m'n man erbij; Schatje, ik heb een smiley! Nu hopen op een positieve zwangerschapstest!
haha, leuk hoor! Ik begin woensdag met die testen. en nu maar hopen dat er goed geklust is! gr Carmen
Zo ben ik ook zwanger geworden! Ik kreeg 's morgens een Smiley en heb mijn vriend in de middag gebeld om te vragen of hij thuis zou kunnen blijven om met me te klussen Hij vond het gelukkig niet zo erg Die maand was ik ook meteen zwanger! De eerste maand klussen met Smiley, zeg maar. Hoop dat het voor jou ook zo snel gaat Kaatje! Groetjes, Dominique
Bedankt voor deze bemoediging. Hoe ben je er achter gekomen dat je zwanger was? Voelde je misselijk? Of had je pijnlijke borsten? Of was het gewoon dat je ongesteldheid uitbleef? Groetjes van Karin.
Mijn ongesteldheid bleef gewoon uit. Achteraf zie ik wel dat ik symptomen had, maar het was echt niet zo opvallend. De belangrijkste was dat ik heel gevoelige borsten had en een soort golfballetje in mijn onderbuik die de hele tijd "aanwezig" voelde. Ik dacht niet dat het was gelukt die maand, omdat het de eerste maand was dat we gericht probeerden, maar je ziet het, het kan gewoon! Succes met de Smiley! Groetjes, Dominique
ik heb ook een keer een smiley gehad maar het rare is dat ik pas 6 weken daarna ongesteld werd.. dus begrijp er echt niets meer van:S
Dat wachten duurt vreselijk lang, ja. In totaal hebben ik maar 3x hoeven te wachten, maar het was lang genoeg! Ik dacht dat het nooit zou lukken, maar achteraf kan ik mijzelf gelukkig prijzen. Wat is nou 3 rondes? De tweede ronde hebben we de hele vruchtbare week (waarschijnlijk) overgeslagen. En de eerste ronde was ik net van de pil af - voelde ook een beetje raar aan, die cyclus. Ik heb toen misschien niet eens geovuleerd. Jouw tijd komt nog wel! De smileys helpen in ieder geval te begrijpen wat er allemaal gebeurt zodat je je niet weken lang lens hoeft te klussen. De teleurstelling is nu misschien minder groot als je toch ongesteld wordt, want je bent maar een paar dagen met die smiley bezig. Als je niet weet hoe je cyclus precies werkt ben je er misschien wel een halve maand mee bezig! Ik vond die druk heel vervelend. Werkte niet zo goed op mijn libido om zo vaak voor een kind te moeten klussen. Smileys waren voor mij relaxter. Wat een verhaal, zeg! Groetjes, Dominique
Deze maand is voor ons de eerste maand dat we gericht klussen. Maar eigenlijk zijn we al vanaf ongeveer april bezig, dat betekent dat dit ronde 7 is voor ons. Getal zeven staat voor volmaaktheid, laten we hopen op een volmaakt kindje![-o< Ik hoop dat het deze keer echt gelukt is....,maar het wachten duurt zo lang.......