Eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ukkienr2, 14 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkienr2

Ukkienr2 Lid

14 okt 2018
    45
    39
    18
    Vrouw
    Hi ladies, ik zit even met het volgende.

We hebben al een 'kleine' rond lopen en willen graag voor een 2e gaan maar we hebben nog niet 'afgesproken' vanaf wanneer we het gaan proberen. Nu is het zo dat ik vanaf 1 oktober (als ik het goed heb onthouden) geen pil meer slik, vriendlief weet dit ook ;) Mijn strip was op en had nog geen nieuwe gehaald bij de apotheek en toen dus helemaal vergeten, maarja is ook niet zo erg aangezien een tweede heel erg welkom is :)
    Nu hebben we gister seks gehad en voel ik vandaag een enorm soort van druk en zeurderig gevoel onderin mijn buik. Hoesten, zitten, lopen doet pijn aan mijn baarmoeder?? Elk hobbeltje en drempel in de weg voel ik enorm en kan ik wel even door de grond zakken zeg maar...Lijkt wel alsof er een zware bal ligt zeg maar. Klinkt misschien heel gek, maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.....

Nu is mijn vraag, kan dit ovulatiepijn zijn? Ik kan het mij van onze eerste niet meer herinneren en hij kwam ook al heeeeel snel na het stoppen van de pil, het was in de 2e rond al raak zeg maar.
    Ik ben heel erg benieuwd of er iemand is die dit herkent

2. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Klinkt wel als eisprong pijn. Ik heb het ook altijd op die manier. Moet er soms een paracetamol voor innemen. Duurt een dagje en dan is het weer over.

Als je 1 okt bent gestopt zou het wel kunnen aangezien je nu op ong. dag 14 zit dan... ennnn wie weet!! =)

3. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Inderdaad, kan je eisprong zijn. Denk het haast wel zeker. Ze zeggen meestal is dat het laatste zetje voor het eitje.

4. Ukkienr2

Ukkienr2 Lid

14 okt 2018
    45
    39
    18
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie dames!
    Ik denk ook dat het mijn eisprong was want gister avond zakte het allemaal af en nu nergens meer last van op een zeurderig gevoel in mijn linker lies na :) dus gister avond het ook nog even gezellig gemaakt tussen de lakens ;)
    Nu fingers crossed :D

Jetje1991 en 2009lisanne vinden dit leuk.
  5. Ukkienr2

Ukkienr2 Lid

14 okt 2018
    45
    39
    18
    Vrouw
    Uhmm...ben ik weer met een vraagje :oops:
    Net naar de wc geweest en wc papiertje zat vol met roze slijm achtige afscheiding o_O (sorry voor de viezigheid maar jullie zijn vast wel wat gewend :p) gelijk even Google erbij gepakt, maar kan alleen dingen vinden over 4 tot 10 dagen na de eisprong mbt eventuele innesteling maar niet 1 dag na de eisprong.
    Kan dit dan komen door de eisprong? Heb dit namelijk nog nooit gehad, ook niet bij onze eerste, dus dan gaan die hersentjes van mij wel denken 'goh wat is dat in vredesnaam' :rolleyes:

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Klinkt als een ovulatiebloeding:)

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Of contact bloeding

8. Ukkienr2

Ukkienr2 Lid

14 okt 2018
    45
    39
    18
    Vrouw
    Weer wat wijzer :) thanks meiden!
    Weten jullie ook hoelang dit kan duren? Heb het vandaag nog steeds...

9. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Dit klinkt als een ovulatiebloeding meis. Is niks geks mee, dat kan voorkomen. Ik heb het ook weleens gehad.

10. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Dit herken ik zeker! Voelt super gevoelig. Alsof ik een wond in mn buikholte heb en er iets heen en weer wordt geslingerd tegen die wond. Toen ik nog harliep kon ik die dagen echt niet hardlopen. Ik weet nu dat het rond mijn eisprong is. De boel zal wel extra gevoelig zijn daar rond die periode?

Overigens wel lastig met zwanger proberen te worden, want op zo'n dag rol ik me het liefst op tot een balletje onder de dekens. Seks is dan ook echt machtig gevoelig en niet alleen maar in a good way.

Deel Deze Pagina