ow wat grappig! ja mijn oma, moeder en ik hebben alledrie dezelfde bouw! dus kan misschien toch wat uit afleiden. thnxs! ik hoop dat jouw kleintje snel komt!
Mijn moeder en oma zijn beide snel bevallen. Mijn oma was helemaal alleen, want mijn opa was de dokter aan het halen! Mijn moeder heeft zowel mij als mijn zus in 1 perswee ter wereld gebracht. De gynaecoloog was nog net op tijd toen ik in aantocht was (roepend: 'Dat is er in één wee!' Hij wist het nog van de geboorte van mijn zus!) Mijn vader was echter te laat om mij geboren te zien worden. Ik hoop dus maar (voor een volgende keer) dat ik mijn moeder achterna ga. Ik heb trouwens wel mijn moeders figuur (lang en slank), maar mijn oma was heel anders gebouwd (klein en stevig).
zal een stuit bevalling dan ook erfelijk kunnen zijn? Ik ben zelf nl in stuit geboren en mijn zusje lag heel lang in een stuit maar heeft zich toch kunnen draaien..
Ik was ook erg zenuwachtig. Mn oma deed er ook heel snel over, mn moeder 2 uurtjes en ik... 13 uur! T zegt dus echt niks hoor. Denk dat t weer n bakerpraatje is.
VK heeft me op het hard gedrukt om gelijk te bellen als de weeën beginnen daar mijn moeder in 1,5 uur bevallen is van mij.
Ik las in wij jonge ouders deze week dat er vaak een verband is tussen de bevalling van je moeder en die van jou. Toch was dat bij mij helemaal niet zo. De bevallingen van mijn moeder hebben 26 en 30 uur geduurd : en die van mij was in 6 uurtjes gepiept.