Hoi, Ik ben nu 27 weken zwanger. Alleen sinds maandag voel ik de kleine nog amper. Daarvoor zag je regelmatig me buik heen en weer gaan of als ik me handen op me buik legde trapte de kleine er al tegen. Maar dat doet ie helemaal niet meer. Net geprobeerd om wakker te maken maar hij reageerde er niet op terwijl hij normaal er heel heftig op reageerde Ik wordt er wel een beetje ongerust van! Vooral omdat we a.s zaterdag een pretecho en haal de meeste enge scenarios in me hoofd. Of is het gewoon zo dat de kleine nu steeds minder ruimte krijgt om zich te laten voelen? Groetjes Brien
bij zorgen gelijk vk bellen, anders blijf je ermee lopen, je zit nu trouwens ook in een groeischeut-periode, dan zijn ze vaak ook wat rustiger, maar als je hem helemaal niet meer voelt, gewoon bellen zodat je even langs mag komen om het hartje te luisteren, luister naar je eigen gevoel hoor
yep gewoon de vk bellen die kan kijken of er wat aan de hand is. Zou ik voor de pretecho doen als ik jou was. Dan kun je daar met een lekker gevoel heen namelijk.