31 - eerste ronde Door omstandigheden direct begonnen met IUI, de eerste IUI was ook de allereerste poging.
27 jaar en in de 1e ronde zwanger (wel al jaartje eerder gestopt met de pil) Volgens mij heb je, als alles goed is met jou en je partner zijn vruchtbaarheid iedere x 25% kans op een zwangerschap, waarvan dan weer ongeveer 10% kans op een miskraam, wat weer hoger wordt met de leeftijd.
Ik ben voor de derde keer zwanger: eind 2008, 23 jaar, gestopt met de Mirena, 6 maanden later zwanger. Helaas een miskraam in september. Januari 2010, 24 jaar, 3 maanden na de miskraam zwanger! Na 10 maanden van borstvoeding kreeg ik eind september mijn eerste echte cyclus en ik raakte direct zwanger. Ik was toen 25 jaar.
Ik was net geen 24 (op twee weken na) toen we stopten met de pil. We hebben er een jaartje over gedaan. De tweede keer stopte ik met mirena spiraal toen ik 26 was. Ik was direct die maand erop zwanger.
Eerste zwangerschap: Geen anticonceptie, maar niet echt gepland, 26 Tweede zwangerschap: Eerste ronde na stoppen met nuvaring, 26 Tussen de eerste en de tweede zwangerschap zit vijf maanden.
28 jaar, 14 jaar aan de pil. 13 oktober gestopt met de pil, 17 november eerste dag van de zwangerschap. eerste kindje
ik weet ni of ik hier al geschreven had.. heb nooit de pil genomen vd eerste was ik 19j en meteen raak vd tweede was ik 21j en meteen raak vd derde was ik 27j en pas na meer dan 2j raak ik heb tss nr 2 en 3 spiraal gehad
Bij de eerste was ik 28 en binnen 4 maanden zwanger. De tweede zwangerschap was ik 30 en was ik meteen zwanger, helaas een MA. De derde zwangerschap was ik bijna 31 en was ik binnen 5 maanden zwanger.
Op mn 29e in de 1e ronde meteen (waar ik overigens niet vanuit ging, maar voelde het meteen dat het 'raak' was)