1e na 3 jaar was ik 21 2e na 5 jaar was ik 35 3e na 14 mnd was ik 36 is helaas geeindigd in miskraam 4e 6 weken na de miskraam dus ook met 36 jaar Leeftijd zegt dus inderdaad niet alles
bij eerste raak in ronde 4 na stoppen pil, was toen 29, bij de tweede raak in ronde 2 na stoppen met de pil en was toen 30..succes
Ben nu zwanger van de 1e. Vanaf begin febr. zijn we gaan proberen zwanger te raken en eind maart teste ik al positief!' Heel erg snel dus! En ik ben 30 jaar.
Wow dat is echt super snel. Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt met de pil. Het gaat me niet snel genoeg haha
nam geen pil ik was 19j toen ik zwanger werd van nr 1 in de eerste ronde, 21j toen ik zwanger werd vd 2e in de eerste ronde, 27j toen ik zwanger werd vd 3e na 25mnd
Drieënhalf jaar na de pilstop (toen was ik net 29). En dan nog alleen maar door ivf, anders was het vast nooit gebeurd.
1e kindje, 25 jaar, 1e ronde. Ik ben 28 en in verwachting van ons 2e kindje, 3e ronde. M'n cyclus was wel een beetje van slag, dit was de 1e maand dat het gelukkig weer normaal was en het is dus raak. Hopelijk blijft het goed gaan.
Jan 2009 bewust gestopt met de pil (na jaren slikken) 3 maanden aan het ontpillen gegaan. 1e keer zwanger 1 april testte ik positief was toen 25 Na bevalling weer aan de pil. Juni 2011 gestopt met de pil. 3 maanden bewust ontpillen en na de 3e ronde zwanger. 16nov. positief getest. Ben nu 27
Dec 2009 gestopt met de pil, en 4 maanden later was ik zwanger. (toen 22 jaar) Nu ben ik zwanger van ons tweede kindje, een echte verrassing (dus geen idee hoe en wat) Ben nu net 24 geworden.
Ik was niet aan de pil. 25 jaar, 3e ronde. nu 27 jaar en bezig in ronde 5 voor een 2e (maar nog geen positieve test in mn handen dus...). Veel zeggen hier: leeftijd zegt niets/niet veel. Ik vind dat toch wel een beetje apart. Het is uit zoveel studies gebleken dat hoe jonger hoe sneller gemiddeld. Dat daar dan ook vrouwen van 21 bij zijn die 'pas' na een jaar zwanger zijn en vrouwen van 38 die in de eerste ronde zwanger raken is niet vreemd. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Alleen gemiddeld genomen duurt het langer naarmate je ouder bent.
- 1e keer: 2 maanden na stoppen met de pil --> spontane miskraam op 6weken. - 2e keer: 5 maanden na miskraam --> miskraam met curettage op 8weken. - 3e keer: 1 maand na miskraam --> nu bijna 27weken zwanger Ik was 24 toen ik de 1ste keer zwanger was, nu net 25 geworden
Ik ben 27 jaar. Na zeven jaar aan de pil precies twee weken na het stoppen zwanger geraakt. Eerste ronde dus.
21 jaar, in januari gestopt met de pil. We wilde in augustus beginnen met gericht klussen maar dat was niet meer nodig :d
23 jaar, gestopt met de pil ( na 7 jaar slikken ) 1 ronde met condoom, en de ronde daarop meteen zwanger
24 jaar. 13 maanden na het stoppen met de pil zwanger geworden. Heb heel lang ontpilt ongeveer 8 maanden.
Ik was 33 toen ik ben gestopt met de pil, was vlak voor ik 34 zou worden en was uitgerekend op mijn eigen verjaardag. Na 2 mnd zwanger met 5 wkn MK Toen weer na 2 mnd zwanger MK met 8 wkn Toen weer na 2 mnd zwanger en nu ligt er een gezonde dochter in de wieg en ben net 35 geworden In totaal binnen 8 maanden zwanger van een dochter