Eerste 23, eigenlijk gelijk nadat we die maand gemeenschap hadden binnen de periode dat 'het' kon. 't Had eventueel de maand ervoor ook al gekund, maar achteraf was mijn eisprong later als gedacht en was het toch minder logisch geweest.
Dochter sept 2010, 29, 9 rondes clomid en 5 rondes gonal f + pregnyl Nu 31, eerste ronde gonal f + pregnyl en meteen raak! Ik heb trouwens pcos, werd niet ongesteld na stoppen met de pil..
no1 21 raak na 1 jr no2 23 raak na 6 mnd no3 24 onverwacht ... helaas na 16 weken zw een * geworden no4 25 na 3 mnd raak
1ste door pil heen 19 jaar..maar eigen fout hoor tweede 1ste ronde mk met 10 wk 24 jaar derde 1ste ronde na mk 24 jaar vierde 3de ronde 25 jaar.. xxxx
1ste 28 na 4 jaar gestopt te zijn met de pil zwanger dmv IUI 2de 29 zomaar spontaan tijdens de borstvoeding joehoeeeeee
Bij eerste was ik 24. Drie maanden geprobeerd om zwanger te raken, na deze mislukte pogingen ben ik een half gestopt en toen weer geprobeerd, gelijk raak. Bij tweede was ik nog net geen 27 en eerste ronde raak.
Ik ben 39 en in de eerste ronde zwanger van de derde. De Gyn vertelde dat het wel eens een tijdje zou kunnen duren vanwege de leeftijd, niet dus! Eerste en tweede zijn ICSI kids uit een vorige relatie (ex-man verminderd vruchtbaar) maar ook toen 2x in de eerste ronde zwanger
Hallo, Ik was 21 bij mijn eerste. Het was meteen de 1e ronde raak. Ik ben nu zwanger van de tweede (26 jaar). Ook nu was het weer de 1e ronde raak. Ik heb dus heel veel geluk! Er zijn, jammer genoeg, zoveel mensen die veel langer moeten wachten
Ik ben 24 en zwanger in de 6e ronde na stoppen met de pil. 4e ronde ook zwanger geweest wat helaas een miskraam werd...