Ik was 23 toen ik kapte met de pil. 5 weken later had ik een positieve test in handen. Dat werd een MA. 5 maanden later (4de ronde) raakte ik weer zwanger, was nog 23, dat werd een MK. En daarna heeft het 9 maanden geduurd voor ik zwanger werd. Ben nu 24jaar.
1e kindje en zwangerschap. Leeftijd: 27 Pil: 1 maand de pil niet geslikt daarna ervoor gegaan Meteen zwanger 2e zwangerschap Leeftijd: 30 Geen pil gebruikt na de vorige zwangerschap Wederom meteen zwanger Kan het zelf bijna niet geloven, daarom zet ik het er maar neer. Het is een groot geluk (waar we ons heel erg bewust van zijn en dankbaar voor zijn), maar het kan dus echt.
van de eerste gestop met de pil in april naar 10 jaar was toen 22 en was met 10 maande zwanger na het stoppen na de bevalling 1 maand de pil geslikt daarna gestop wegens niet tegen de pil kunnen eind junie voor een 2e gegaan en in de eerst ronde zwanger en ben nu 24
Ik ben 27 jaar en ben op 1 juni met de pil gestopt. Bij de 2e cyclus was ik zwanger, maar dit werd een vmk, de cyclus daarna direct weer zwanger.
Hier idd idem (ben wel iets jonger) Maar had echt niet verwacht dat het deze keer weer zo snel zou gaan.
33 jaar, 5e ronde voor ons 1e kindje... Helaas is 't nog niet raak geweest. Eind volgende week weer testen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
26jaar, 1e kindje Eind oktober 2010 spiraaltje eruit. Eind november 2010 weer menstruatie. Begin maart 2011 zwanger.
1e, 20 jaar. Zwanger door eigen laksigheid antibiotica 2e, 25 jaar. Ruim anderhalf jaar 3e, 28 jaar. Ruim 2 jaar 4e, 30 jaar. 4e maand raak
25 jaar toen ik gestopt ben met de pil. Vanaf oktober voorbehoedsmiddelenvrij (was al wel eerder met de pil gestopt om voor mijn gevoel die hormonen kwijt te zijn)... 4 november een positieve test.... Heeeeeeel erg snel dus! Besef me wel hoeveel mazzel we hiermee hebben gehad. En dat het tevens geen garanties biedt voor de toekomst......
25 jaar (voor zwangerschap) Ronde 6 raak. (was al wel twee maanden eerder gestopt met pil, maar toen veilig gedaan)
1e, 32 jaar, zwanger na 6 rondes (waarvan de eerste 2 heel onregelmatig door ontpillen) 2e, 34 jaar, zwanger in ronde 1 na laatste pil
1e, 23 jaar, zwanger in ronde 1 (2e cyclus na verwijdering Implanon) 2e, 24 jaar, zwanger nog voordat we er echt voor gingen (door 1x zonder condoom, 5 dagen voor m'n allereerste eisprong na de bevalling van nummer 1 - een zeer welkom wonder) Nu 26 jaar, in ronde 4 voor de derde. Cyclus is erg in de war, waarschijnlijk in ronde 1 een vmk gehad en hopen dat het ons nog een keer gegund is.