Vervelende borsten...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nescio, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dag allemaal,

Sinds ik zwanger ben, zijn mijn borsten onmiddellijk hard gegroeid. Van een B-cup ben ik naar een D-cup gegaan. Ik heb meteen bh's in mijn nieuwe maat gekocht (met beugel, en in sommige gevallen ook met extra versteviging), maar nu merk ik dat die ook niet meer goed zitten. Ik heb een aantal grotere bh's geprobeerd, maar niets zit echt 100%. Het lijkt net alsof niets ze goed genoeg ondersteund. Verder slaap ik gewoon zonder bh,maar voel ik ze (en de huid daaronder, dat schuurt) heel hinderlijk, zelfs als ik plat op mijn rug lig.

Zijn er meer dames die hier last van hebben (gehad)? Was een sportbh een oplossing (ik kan die krengen normaal niet hebben, veel te strak).

En hoe zit, voor straks, dat met voedingsbh's, zitten die 'lekker' en in welke maat moet je ze kopen? Je normale of een maat groter (weet niet hoeveel mijn borsten nog zullen groeien in de loop van mijn zwangerschap).

Groetjes, Nescio

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lastig, maar hiervoor zijn de meegroei- of zwangerschaps bh's uitgevonden. Daarbij kunnen je borsten zonder al te veel moeite 300-500 gram aankomen dus wel een cupmaat of meer! Succes met je zwangerschap. En voor de nacht wil misschien een topje ( Zoals in je tienertijd met beginnende borsten ) fijn aanvoelen, of een meegroei BH zonder beugel.

3. NoaNa

NoaNa Lid

24 aug 2011
    17
    0
    0
    In je hart
    Als je verder geen last /pijn aan je borsten hebt, zou ik me niet druk maken en gewoon een goede meegroeibh aanschaffen!

Hier eentje met hele pijnlijke borsten!! non stop echt om gek van te worden!! DAAR HELPT HELEMAAL NIETS TEGEN

succes!

Deel Deze Pagina