Hallo iedereen, Sinds 4 maanden zijn wij bezig met iui, 3keer is het al niet gelukt en nu hebben wij vorige week woensdag de 4e iui gehad. Allereerst, ik heb een cyclus wat per maand verschilt, ene maand na 30dagen menstruatie ,andere maand weer 32 of 33.... heel heel verwarrend. Ik gebruik de clear blue ovulatie testen en ik test meestal sochtends bij de tweede "plas".. afgelopen 3 keer testte ik 5dagen na mijn menstruatie positief... meestal op vrijdag dan belde wij en konden we zaterdag ochtend gelijk komen, na de iui meestal eventjes buikkrampen en licht bloed verlies, wat overigens niet lang was... Maar toch zat mij iets niet lekker ik had een "onder buik gevoel" t gevoel dat ik of niet juist test, maar dan zou de clear blue niet positief testten...? Begrijp ik mijn cyclus wel? Heb ik überhaupt wel een eisprong en genoeg follikels waarvan er 1 springt? Bij de 3e iui kreeg ik een echo erbij en geen "ei" meer te zien... deze kon gesprongen zijn zei de verpleegkundige... 15dagen later helaas ongesteld weer niet gelukt... hoofd omhoog op de naar de volgende !! 25maart werd ik rond 20.30 ongesteld, maar wat de kliniek zei is dat je na 18.00 de volgende dag als een officiële 1e menstruatie dag mag zien. Dus we houden het op 26 maart! Zaterdag 1 april was mijn menstruatie afgelopen. 2 april niet getest 3 april gestart met testen. 3 april negatief 4 april geeft mijn clear blue positief aan! Tot 2x toe.. kliniek opgebeld 5 april iui. 5april in de ochtend voor de zekerheid weer getest en ja hoor Weer positief. 15.55 afspraak en de iui gekregen met een echo.. helaas weer geen grote "follikel" te zien wel wat kleintjes, maaaaaar wat zei de verpleegkundige hij kan alweer gesprongen zijn. ( dit keer geen last van wat licht bloed verlies ) Donderdag op wat buikkrampjes na nergens last van, en vrijdag ochtend loop ik met mijn hond buiten (met wat buikkrampen ) eenmaal binnen voelde ik wat... ik dacht oh ik verlies wat slijm, ik ga naar de wc en zie dus dat ik een klein bruin propje ben verloren... de gehele dag als ik naar de wc ging zat er wat roze/rood bruinachtig "slijm" bloed op t toiletpapier. (Lijkend op beginnende menstruatie) Ik belde de kliniek op om te vragen wat dit kon zijn?? Zij wist niet exact t antwoord want ze was geen verpleegkundige... maar t zou weleens innestelingsbloed kunnen zijn??? Maar kan dit? 2dagen na IUI en zo kort na mijn menstruatie? Zaterdag eind van de middag is t overigens gestopt. Ik ben enorm onzeker en t wachten maakt je gek, Nu mijn vraag, weet iemand wat dit kan betekenen? Moet ik mij zorgen maken omdat we geen eitjes zagen, doe ik t wel Goed.. .?? Ik weet het niet... Graag hoop ik op antwoorden... Groetjes en een Knuffel