hevige vermoeidheid:wat kan je doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wens09, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hoi,

Ik ben sinds twee weken erg moe, slap, buiten adem. . Ik werk ft en trek mn werk dagen eigenlijk echt niet.. mijn huishouden maak ik me geeneens meer druk om. Wat ik het raarste/stomste vind, is dat ik ook niet bijkom en uitrust. Of ik nou een paar dagen thuisblijf van mn werk, vroeg naar bed ga en bakken vitamines eet: ik blijf een spook. Zie er ook zo uit trouwens. Wat kan ik hier aan doen? Ik eet goed, slaap ca 8 uur per nacht (ga er vroeg in, maar ben s nachts vaak 1-2 uur wakker) en ben vorige week en deze week al een paar dagen thuis gebleven van werk. Ik slik vitaminepreparaten, wel sjndskort van AH huismerk ipv davitamon. Ligt t daar misschien aan?

Groetjes en dank!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Nee het ligt niet aan de vitamine pillen die je slikt. Vaak komt vermoeidheid echt door de zwangerschap opzich, maar soms ook door ijzer tekort of vitmaine D tekort. Dit zou je nog kunnen uit sluiten via je verloskundige. Verder kan je niet heel veel doen helaas.

groeten

Deel Deze Pagina