cadeaubonnen vragen op geboortekaartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabrina1, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina1

sabrina1 Lid

2 jan 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Hoi meiden,

Ik heb eindelijk een leuk geboortekaartje uitgezocht, ben nu bezig met de tekst,nu heb ik met onze zoon zoveel kleertjes ( geen goede maat of niet mijn smaak) en kunffels gehad dat ik nu op het geoortekaartje iets wilde zetten dat we het leuker vinden om cadeuabonnen te krijgen.
    Hebben jullie leuke suggesties om dat in een soort van gedichtje te verwerken?

Groetjes Sabrina

Groetjes Sabrina

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb gelijk even meegekeken en haalde er een passend gedichtje uit
    alle kleerhangerhangertjes zijn al vol,
    wilt u toch iets meebrengen,
    doet u ons met een kadobon de meeste lol.

erg leuk al die kraamkadootjes bij de geboorte van mijn zoon maar een kadobon was idd veeeeeel handiger geweest dus dit komt zeker op het kaartje te staan.

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik zou dat ook wel willen, vorige x heleboel maat 86 gekregen allemaal winterkleertjes,\ maar zoonlief had hartje zomer maat 86 dus leuk bedacht maar heb alles zo op mp kunnen zetten.

Maar denken jullie niet dat het raar staat om bonnen te vragen? en ik ben ook een beetje bang dat mensen er scheit aan hebben en gewoon kleertjes kopen omdat ze dat toch leuker vinden...

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind het geboortekaartje eigenlijk helemaal niet de plek om om kadootjes te vragen of aan te geven wat je wilt hebben (sorry :) ). Voor mij is een geboortekaartje puur om de geboorte van je kindje bekend te maken. Ben ook helemaal niet van de visitegedichtjes oid.
    Als je er echt sterke gevoelens over hebt, dan zou ik het apart doorgeven aan mensen. Misschien een inlegvelletje bij het geboortekaartje of gewoon aangeven als je ze spreekt.

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Dat vind ik ook. Ik zal het er ook niet opzetten. Mensen vragen toch wel wat je wilt hebben. Teminste bij ons wel.

Succes ermee

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik zou het er ook niet opzetten. Het is inderdaad om de geboorte van je kindje bekend te maken. Ik zou het niet leuk vinden als op mijn geboortekaartje had gestaan dat mijn ouders liever cadeaubonnen wilden :)
    Wat ik weleens heb gezien, is een klein kaartje als toevoeging aan de geboortekaart, gewoon los, in dezelfde sfeer als het geboortekaartje en daarop dan bijvoorbeeld aankondiging van het kraamfeest of voorkeur voor cadeau. Dan staat het gewoon los van het geboortekaartje. Je kan van die schattige roze of blauwe knijpertjes kopen en dan klip je ze aan elkaar. Ik vond het heel schattig!

7. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Ik zou het er ook niet opzetten, ik vind het gebaar dat mensen een kado meenemen altijd zo erg leuk, terwijl het echt niet hoeft, ik vind het alleen al leuk als ze het pasgeboren wondertje komen bewonderen, kados hoeven dan echt niet hoor.

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik heb al een paar keer een geboortekaartje gehad van mensen hier uit de buurt (belgen dus) met daarop een rekeningnummer! Als zijnde pamperrekening ofzo, sorry maar ik vind dat onbeschoft.

9. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Bij mijn eerste kreeg ik zo belachelijk veel kleding in kleine maten dat ze meer dan de helft nooit heeft aangehad. Doodzonde dus. Daarom staat er nu bij ons op het kaartje dat een cadeautje niet hoeft maar als men toch iets wil meenemen of ze het dan even willen vragen.

Ik zou het zelf ook zonde van mijn geld vinden als ik iets geef wat iemand nooit gaat gebruiken. En ik vind het trouwens ook veel handiger en leuker shoppen als ik weet dat ik iets koop waar iemand iets aan heeft.

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik vind het een moeilijke kwestie. Aan de ene kant vind ik het wel een beetje stom staan om zoiets op het kaartje te zetten, aan de andere kant is het ook zonde als je heel veel spullen krijgt die je nooit gebruikt.
    Wij hebben niet zo'n grote vriendenkring en verwachten ook nu niet zo heel veel kraamvisite (gelukkig maar!), dus zullen ook niet zo veel onhandige/lelijke dingen krijgen.
    Ik zit nu zelf een beetje te wachten tot mijn ouders en s-ouders gaan vragen wat we willen hebben, daar weet ik nog wel wat voor. Maar om er nou zelf over te beginnen...

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Ik zou het zelf niet op het geboortekaartje neer zetten maar gewoon aan naaste familie vertellen dat je liever kadobonnen wil.

ik heb bij mn zoontje ook heel veel dezelfde kleertjes gehad en knuffels (dat laatste irriteer ik me zo aan:))

Deel Deze Pagina