Hallo allemaal, Sinds een paar daagjes heb ik als ik opsta dat ik ineens duizelig! Zo erg dat ik het gevoel heb dat ik flauwval! Is dit een zwangerschapskwaaltje? Want ik heb in de eerste 1,5 week helemaal geen kwaaltjes gehad! (Behalve een beetje een opgezette buik) Ben tijdens dat duizelig worden een beetje misselijk en me oren suizen! Weet iemand een tip om dit tegen te gaan? Want in de vroege ochtend heb ik een 'strak' schema om naar me werk te gaan! En helaas beginnen mijn diensten ook nog eens om 7 uur! Hoop dat iemand iets weet of herkent! Alvast bedankt! Dikke kus, Julie
kan zijn dat je ijzer te kort heb hebben ze mij ook op gestest want heb er ook alst van gehad maar ik had het niet je kunt ijzerrijke produkten eten bijv stroop. en het aan geven aan je vk als je er heen moet en als je het niet vertrouwd even naar vk bellen morgen om te overleggen.
Even blijven zitten voor je opstaat. Het kan ook zijn dat door je zwangerschap je bloeddruk moeilijker kan stabiliseren. Klinkt klein maar kan vaak helpen! XXX Marinka! P.s misselijk, duizelig, dan bijna flauwvallen zij heeft er ook last van en er staan tips bij!
Heb ik ook gehad bij de laatste zwangerschap, heel vervelend. Bij mij was mijn bloeddruk laag,ik nam dan een kop bouillon met wat extra zout erin (niet teveel) en vaak hielp het wel. Heb het trouwens mijn hele zwangerschap gehad! Maar het kan idd ook aan je ijzergehalte liggen dat heb ik bij de eerste gehad,kreeg staaltabletten (niet echt vordelijk voor boodschap nr.2)ben later over gegaan op floradix
Bedankt dames, het duizelige is wel aardig gezakt! nu komt de volgende zwangerschapskwaal! volgende week toch nog even bij de vk aangeven! bedankt voor jullie snelle reacties, dikke kus julie
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest! Me bloeddruk is aan de lage kant, alleen krijg ik daar niets voor. En het bloedprikken komt bij de verloskundige, anders werd het zo dubbel op! thanks voor jullie reacties! dikke kus, julie