Ik lees het zovaak: test toont aan negatief maar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ...toch ben je zwanger? En soms is zelfs een bloedonderzoek bij de huisarts negatief, terwijl je achteraf toch zwanger bent en dan al 3, 4 maanden... waar zou dat toch aan liggen joh? :(: :(: :(:
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hmm dat weet ik niet, maar als het zo is zou ik het toch wel snel willen weten hoor.
    Heb me toch pijnlijke tepels en alles was bij mij negatief.

    Heb wel het verhaal van een goede vriendin van mij. Die was al 4 maanden zwanger toen ze pas positief testte.

    Dat gun je niemand...
     
  3. Niet meer actief

    Nou Muppie geloof me, ga maar eens kijken op internetsites het stikt ervan, die wetenschap van tegenwoordig (artsen) nee hoor mevrouw u bent niet zwanger blijkt dat je toch zwanger bent. Ik las laatst wel 30 verhalen van allemaal vrouwen die bijna niks voelden maar toch niet ongesteld werden en die zwanger waren.....ra, ra hoe kan dat? Ik las zelfs een verhaal van een jongedame die gewoon voelde dat ze zwanger was, 6 testen wezen negatief uit. Ze ging naar de dokter eindelijk mocht ze een bloedonderzoek doen en ja hoor bingo ze was zwanger. Had ze nog voor de grap een test gedaan met haar partner en wat denk je gewoon NEGATIEF!!!! Echt, vreemd hoor....
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het is gewoon niet leuk. Bij mij zijn zowel de tests als de bloedtest negatief geweest. Ik gewoon in de veronderstelling niet zwanger te zijn en verwijt het aan het ontpillen.

    Maar goed ik zie wel. Ben gelukkig niet ziek ofzo ervan.
     
  5. Niet meer actief

    Ik zeg maar alles kan hoor tegenwoordig......:)
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja wat kan tegenwoordig niet. Volgens mij kon het al die tijd al hoor, maar juist nu omdat ze alle middeltjes om het te onderzoeken, blijkt maar hoe weinig ze kunnen af en toe.
     
  7. Niet meer actief

    Dat bedoel ik precies, het was er natuurlijk altijd al maar idd nu hebben ze middelen zat en is men zo ontwikkeld als wat, maar nee hoor..... :rolleyes:
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Had net even voor de gein gekeken dat als ik toch zwanger zou zijn hoe ver ik dan al zou zijn.

    Ik zou dan morgen al op 12 weken zitten....maar goed ik ga er niet vanuit.
     
  9. Niet meer actief

    Ik vertel alleen maar dat dit soort dingen veel voorkomen, je moet nou geen gekke dingen gaan doen hahahaha maar wie weet meid ik hoop het voor je......:) je lijkt mij wel ik ben al bij mijn eisprong aan het uitrekenen hoever ik zwanger zou zijn als ik het zou zijn hahahaha erg he!

    Fijne avond Muppie en toe gauw... :D
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha nou zo erg is het niet, maar vond het wel even geinig. Ik ga nergens van uit tot ik of een positieve test heb of ongi ben geworden.

    Fijne avond nog!
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    muppie: hoe lang denk je dat het "ontpillen" kan duren, ik denk namelijk dat ik er al 5 maanden mee bezig ben, terwijl ik (als ik om me heen kijk) toch helemaal niet zolang de pil heb geslikt. Een vriendin van mij is nog steeds aan het wachten op haar ongi, al 2 maanden en al haar testen zijn ook negatief.
     
  12. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het kan tot 6 maanden duren voordat je weer ongesteld wordt.

    Ik ben ook al 3 maanden bezig nu.
     
  13. Niet meer actief

    Ik heb inderdaad gehoord dat het wel tot 6 maanden kan duren voor sommige...:)
     

Deel Deze Pagina