Begrijp me niet verkeerd.. Ik vond het heerlijk om 2 weken uit te slapen, kleuter in bed 's ochtends om lekker rustig wakker te worden en uitgebreid te ontbijten etc... Maar hoe erg dochterlief ook toe was aan vakantie... Na een week begonnen wij te merken dat ze toch eigenlijk ook weer toe was aan school. Mopperig, moe.. Zelfs een middagdutjr af en toe. Maar bovenal leek ze zich gewoon een beetje te vervelen. Dus uiteindelijk dagje naar het museum geweest en dagje een schoolgenootje over de vloer, middagje kinderboerderij.. En gister ging ze juichen toen we zeiden dat ze weer naar school mocht (vasthouden dat enthousiasme!!) Ben benieuwd hoe dat bij andere mensen gaat
Hier begon ze na een week ook al te vragen of ze al weer naar school ging. Hier vanochtend waarschijnlijk vroeg wakker omdat ze zo blij was dat ze weer naar school ging. ze zit al helemaal startklaas. Vorige week is ze wel 2 dagen naar de bso geweest omdat ze dat zelf ook heel graag wilde en ze hele leuke dingen gingen doen. Oa een uitstapje buiten de deur.
Wij werden vannacht om 4 uur gewekt, mammmmmmm ik wil NU naar schoooolllll Ja, meid je gaat STRAKS naar school, je gaat NU slapen!!! Hier was ze er ook wel weer aan toe. Met kerst waren we allemaal ziek en het weer van de afgelopen week nodigde ook niet uit om erop uit te trekken. We hebben wat koekjes gebakken en geknutseld en vriendinnetje was een weekje weg, dus tja de verveling sloeg wel toe.
Nee wij hadden dat absoluut niet, dochter vond het ook erg gezellig thuis en had helemaal niet zo`n zin in. En ik vond het ook wel erg gezellig met haar en vind het nu ook wel ongezellig zonder haar. Ben stiekem blij als ik haar om 14:30 weer mag gaan ophalen.
Hier ook niet, sterker nog, ze zei vanmorgen dat ze wou uitslapen en niet naar school wou Maar onderweg liep ze weer gewoon te huppelen en was enthousiast, dus dat was snel voorbij
Hier was mijn dochter ook weer blij dat ze naar school kon gaan. Heb in de afgelopen 2 weken, vaak de vraag gehad wanneer ze weer naar school zou gaan. Dus vanochtend helemaal blij, nu kan ze haar werkjes weer doen op school hihi. Wat een enthousiasme! En inderdaad dit vasthouden he..
Hier waren ze beiden ook weer erg blij dat ze naar school mochten. 1 week was ook hier lang zat, toen begon de verveling toe te slaan, elkaar etteren, drammen. Maar komt ook door het weer. Doordat het zulk kak weer was konden ze ook niet buiten spelen.
Hier vandaag ook eindelijk weer school. Zo'n week na nieuwjaar is LANG...ik had liever een week voor de Kerst vrij gehad en dan gewoon op 2 januari beginnen.
Ik ben ook blij dat ze weer naar school zijn! Jitte is vandaag voor het eerst naar de PSZ, dus ik heb vanmorgen heerlijk alleen gewinkeld... En nu zit ik heerlijk met de laptop opschoot op de bank, te genieten van de stilte... Ik heb echt helemaal niks aan de vakantie gehad. Met kerst in de nachtdienst, oudjaarsdag gewerkt en van de eerste 8 dagen van het jaar heb ik er 6 gewerkt. Ter info: Ik heb een contract van 16 uur. Het weer was er ook niet naar om op mijn vrije dagen iets leuks te gaan doen, en er moest natuurlijk ook gepoetst en gewassen worden... En allebei de kinderen hebben de laatste 4 dagen koorts gehad en waren gewoon echt niet lekker... Nee, doe mij maar schoolweken... Lol! De volgende vakantie gaan we lekker 2 weken weg, dat is beter...
@dirksmama: en het weer hielp ook al niet echt mee natuurlijk. Normaal ga ik altijd smiddags even naar buiten maar ze heeft echt een hekel aan regen en wind... Dus deze vakantie wel paar keer op pad geweest maar toch minder dan anders. Straks ophalen.. Nu al zin in. Na 2 weken thuis is zo'n werkdag toch weer afkicken.
Lang het valt wel mee. maar ik moet bekennen dat ik ook wel heel blij ben dat zoon vandaag weer lekker naar school is weer een ritme deze week gewoon op tijd naar bed. Want hij ging best laat naar bed al twee weken lang en dan snak ik soms ook wel eens naar mijn prive in de huiskamer haha... Dus vanmorgen was het een twee drie naar school jij. Maar ik wil liever thuis blijven maar ik weet zeker dat hij eigenlijk wel zin had in school. zusje lief vond het ook leuk gaf hem zelfs zijn rugzak mee. haha Dag broer stond ze ga je naar school
Hier sowieso al feest omdat ze van mij dr nieuwe roze eftelingtas mee mocht.. Alleen geen idee of ze die ook daadwerkelijk mee heeft want ik was al weg toen ze uit bed kwam
Lianna had voor het eerst in 3 weken weer in d'r bed geplast en toen ik 'r uit bed kwam halen, zei ze meteen dat ze niet naar school wilde. Terwijl ze het op school wel erg naar d'r zin heeft. Hier had de vakantie dus nog wel langer mogen duren.
Mja lost dat iets op als ze gewoon niet naar school hoeft? Vindt ze het er echt wel zo leuk zou ik me dan afvragen. (niks ten nadele van jou hoor.. Maar ik vraag me dan gewoon altijd vrij snel af hoe dat nou kan. Soms iets te snel )
Ze rende vanochtend zelf naar school en dook haast meteen naar de juffen toe om van alles te vertellen. Dus dat geeft me het idee dat ze het wel naar d'r zin heeft. Het viel me vanochtend gewoon ineens op dat d'r bed nat was en dat ze dat tijdens de vakantie niet gedaan heeft. Kan ook een toevalstreffer geweest zijn.
Mja ik ben gewoon een miepie hoor Ben benieuwd hoe het vandaag was en of er nog gespeeld moet worden na school Vrees van wel....
Die laatste week vond ik ook vrij lang duren. We hebben van alles ondernomen, maar meeeeeeen wat was hij de grenzen aan het opzoeken. Dat uitslapen was trouwens niet verkeerd, de mannen waren elke dag rond half 9 wakker ( weekend zelfs half 10 )
Hahaha, hier mocht hij zijn Efteling vriendenboekje en zijn nieuwe Super Mario rugzak mee naar school. Hij stond te springen vanochtend!