Ik word er letterlijk gek van! Iedereen denkt dat Sylvano een meisje is, hij draagt meestal blauw en gewoon een stoere spijkerbroek. Misschien komt het door ze lange haar maar dat vind ik juist zo leuk, kunnen jullie even meekijken? Lijkt Sylvano op een meisje?
Hij heeft geen enorm uitgesproken jongensgezichtje, maar om nou te zeggen dat het een meisje is??? Nee hoor, lekker ventje Hier ook een manneke met een enorme krullenbol (is ook wat langer), heerlijk toch? Als ik trouwens twijfel of een kindje een jongen of een meisje is kijk ik altijd naar de kleding, dat zegt vaak genoeg, maar goed, blijkbaar doet niet iedereen dat, niks van aantrekken!
Hij heeft niet zozeer een jongens koppie of een meisjes koppie. Hij is prachtig fijntjes en heeft schattige krullen. En het maakt niet uit wat je je kind aantrekt. Je blijft toch steeds van dat soort dingen houden. Hier ook Fay is het roze, vragen ze is het een jongetje of meisje.
Ja... ik ken t... Melody had dan zelfs een roze jurk aan enz... Mag Hij... Oh wat is hij schattig.... ja hoor lief jongetje... PARDON!!!!! Ik heb een heel mooi poppig fijn meisje alleen idd haar haar groeit gewoon niet!!! Ik vind jou mannetje echt overduidelijk een jongetje hoor.. enne sommige mensen zijn gewoon echt of heel erg blind en zien t verschil niet of zijn gewoon dom!
Nou ja een beetje meisjesachtig is ie wel misschien maar om nu te denken dat het een meisje is ipv een jongen nee.... Lekker koppie
Op de eerste foto vind ik hem wel echt een ventje, op de tweede foto kan ik me voorstellen dat mensen twijfelen, alhoewel ik echt wel zie dat het een ventje is.
Dat ligt echt niet aan zijn kleding of lange haren hoor... Mira had een knalroze stokke kinderwagen! Met een roze dekentje/voetenzak en heeft altijd wel iets van roze haarspeldjes/strikjes in haar haren gehad. Maar kreeg toch echt heel vaak te horen; Is het een meisje? "Nee een jongen" Ik vind het trouwens een heerlijk mannetje
Op de eerste foto zie je goed dat het een jongen is op de 2de foto zou ik denken een meisje maar aan de kleren zie je goed dat het een jongen is. Ik vind dat sowieso vaak moeilijk aan een gezichtje te zien maar aan de kleren ligt het zeker niet, dan zie je direct dat hij een jongen is. Lekker mannetje trouwens!
Hier een roze maxicosi, roze broek, witte Nike schoentjes met roze en roze speelgoed...... En dan hoor ik nog HIJ Ach het is mijn tweede ben het wel gewend! Niet druk om maken
Komt denk ik door zijn lieve krulletjes Vorige week zei een oudere vrouw tegen mij 'jij hebt ook een lief jongetje!' Kwam doordat ze een donkerblauw met wit kledingsetje aan had. Ze heeft genoeg haar en had ook een speldje in haar haar maar dat had die mevrouw niet goed gezien zeker Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Zien ze blauwe kleding? oh dan zal het wel een jongetje zijn. Zien ze een kindje met wat langer haar? oh dan zal het wel een meisje zijn Niks van aantrekken. Je hebt een lief fijn jongetje met mooie krullen
Ik had het laatst voor het eerst Vorige week met dochterlief naar de kinderboerderij.... " wat een lekker knulletje is het" ... Vrouw van een jaar of 55, ik zeggen dat het toch echt een meisje is en dat het naar mijn idee ook wel duidelijk een meisje is... Maar mevrouw zag het niet ..... Stond er wel even van te kijken hoor want ik vind haar echt een meisjes koppie hebben Hier een foto van dochter vorige week op de kinderboerderij http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums12185-picture81145.html
Bij mijn zoon nooit last van gehad, maar bij m'n dochter daarentegen Echt duidelijk te zien dat het een meisje is ( al zei het alleen de rose kleertjes, rose haarbandje, rose schoentjes, rose maxi cosi, rose speen, rose knuffeltje,rose omslagdoek,etc. En NOG vraagt men WEKELIJKS als ze met haar rose kleertjes in de KNALrose maxi cosi zit ( zelfs de diƫtiste en fysio) '' is het een jongetje of een meisje??'' En als ik zeg '' wat denk je zelf??'' zeggen ze ook nog : '' ja, weet ik niet '' Ik wou eerst vragen of ze misschien niet langs de oogarts moesten ipv een andere afdeling
@ TS, ik vind hem wel een jongetje hoor! @ Hippo, nou jou dochter lijkt echt niet op een jongen hoor!
Op de eerste foto zie ik ook duidelijk een jongetje, tweede iets minder. Ik weet nog dat mijn babymeisje een mooi jurkje aan had en dat een oude vrouw me nog vroeg of het een jongen was. Hahaha...
Ik zou nog geen seconde hebben gedacht dat het een meisje is. Mooi zoontje heb je trouwens, met zijn mooie blonde haar.