Ik zou niets zeggen, tenzij die winkel het beleid heeft om het zelf terug op te komen halen. Heb de pest aan spullen retourneren.
Ik bel niet meer. we hebben het 1x gehad dat we ipv van 1 stuk(sleetouw) 10 stuks kregen. gebeld en we moesten het zelf betalen om terug te sturen.....ja daag he. Jullie fout. Dus hier liggen er nog 8(1 al weg gegeven haha)
ik zou bellen omdat het me anders niet lekker blijft zitten en je problemen met de garantie kan krijgen. Stel het gaat stuk en dan heb je helemaal niets meer
Een beetje bedrijf gaat daar echt nooit meer achter komen hoor, hoogstens kloppen de tellingen net niet helemaal, maar het lijkt me dat zoiets veel vaker gebeurt. Het ligt heel erg aan het ontvangen product en het bestelde product: ik zou heel egoïstisch gaan bedenken of ik minstens net zoveel heb aan het ontvangen product. Dus ook als die goedkoper zou zijn. En dan dus niets zeggen Tenzij het iets heel duurs is, een tv of wasmachine ofzo, dan vind ik de garantie belangrijker en dan heb ik ook nog eens precies dat type uitgezocht. Een duurdere hoeft dan helemaal niet beter te zijn.
dat ligt eraan, of het voldoet aan de eisen die ik aan het product stel. als ik de goedkopere variant beter/leuker zou vinden zou ik het natuurlijk zeggen. en als ik nog niets betaald had zou ik het ook aangeven. als ik al betaald had, en product staat me aan dan zou ik niks zeggen. en als ik bericht krijg ook nog doodleuk zeggen dat ik gewoon bestelde artikel ontvangen heb
Ik kreeg laatst ipv een wieg compleet met matras enzo voor 80 euro iets heel anders!! Een joolz kinderwagen helemaal compleet! En weet je ik houd 'm lekker !!!
Een tv. Scheelt 350,-, een behoorlijk bedrag nog. Voorlopig overheerst het duiveltje hier nog en vrees dat mijn man dat ook heeft. Ik laat hem gewoon een paar dagen ingepakt staan. Eens afwachten. Heb het bij een groot concern gekocht en het is de 11e vanuit Duitsland verstuurd en vandaag pas bezorgd. Lijkt mij dat ze dan toch al aan de bel hadden kunnen hangen. En ja, ik ben egoïstisch: als het een goedkopere tv was geweest had ik meteen gebeld.
Ik heb het al regelmatig meegemaakt. Er gaat van mijn kant een mailtje uit naar het desbetreffende bedrijf. Daarin meld ik het product dat ik heb ontvangen en wat ik heb besteld. En mochten ze het willen omruilen, vind ik dat prima, maar ik ga er geen moeite voor doen, i.c. kom het maar halen. Alleen bij bol.com is het me niet gelukt, daar moest ik het artikel toch wegbrengen naar een tntpunt. Eerlijk duurt het langst, ook al kan het enorm in mijn voordeel zijn, ik houd het niet.
Met je eens hoor! (Maar zal me niks verbazen als er mensen in dit topic het niet geloven dat er eerlijke mensen bestaan en dan zijn we idd moraalridders)
Oef nee met zo'n groot en duur artikel met zo'n groot prijsverschil zou ik het niet aan durven. Misschien wel willen hoor maar uiteindelijk ben ik daar veel te scheiterig voor.
Hoe lang is de retour termijn? Ik zou die termijn aanhouden om hun erop terug te laten komen. Geen reactie? Lekker zo laten
Ooooh wat moeilijk, ik zou echt in tweestrijd staan.. Aan de ene kant denk ik aaaah lekker, houdeeen! Aan de andere kant zou ik er denk niet oprecht van kunnen genieten.. Dus geen idee wat ik uiteindelijk zou doen..