Duurder artikel geleverd

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dit ;)
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Meeste webshops/postorders hebben daarom een antwoordnummer :)
     
  3. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Ik zou niets zeggen, tenzij die winkel het beleid heeft om het zelf terug op te komen halen. Heb de pest aan spullen retourneren.
     
  4. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik bel niet meer. we hebben het 1x gehad dat we ipv van 1 stuk(sleetouw) 10 stuks kregen. gebeld en we moesten het zelf betalen om terug te sturen.....ja daag he. Jullie fout. Dus hier liggen er nog 8(1 al weg gegeven haha)
     
  5. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ben totaal niet nieuwsgierig hoor, maar waar gaat het over???:D
     
  6. Snaud

    Snaud Actief lid

    17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is wel echt belachelijk ja!
     
  7. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als ik er beter van wordt dan zou ik het houden :) eerlijk is eerlijk..
     
  8. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    ik zou bellen omdat het me anders niet lekker blijft zitten en je problemen met de garantie kan krijgen. Stel het gaat stuk en dan heb je helemaal niets meer
     
  9. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zou veel te bang zijn dat ik achteraf nog een rekening krijg.
     
  10. fenneke80

    fenneke80 Niet meer actief

    Een beetje bedrijf gaat daar echt nooit meer achter komen hoor, hoogstens kloppen de tellingen net niet helemaal, maar het lijkt me dat zoiets veel vaker gebeurt.

    Het ligt heel erg aan het ontvangen product en het bestelde product: ik zou heel egoïstisch gaan bedenken of ik minstens net zoveel heb aan het ontvangen product. Dus ook als die goedkoper zou zijn. En dan dus niets zeggen :D
    Tenzij het iets heel duurs is, een tv of wasmachine ofzo, dan vind ik de garantie belangrijker en dan heb ik ook nog eens precies dat type uitgezocht. Een duurdere hoeft dan helemaal niet beter te zijn.
     
  11. Amare

    Amare Niet meer actief

    Ik zou het ook houden, denk ik
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat ligt eraan, of het voldoet aan de eisen die ik aan het product stel. als ik de goedkopere variant beter/leuker zou vinden zou ik het natuurlijk zeggen.
    en als ik nog niets betaald had zou ik het ook aangeven. als ik al betaald had, en product staat me aan dan zou ik niks zeggen. en als ik bericht krijg ook nog doodleuk zeggen dat ik gewoon bestelde artikel ontvangen heb :D
     
  13. Onje

    Onje Niet meer actief

    Ik kreeg laatst ipv een wieg compleet met matras enzo voor 80 euro iets heel anders!!


    Een joolz kinderwagen helemaal compleet!
    En weet je ik houd 'm lekker !!!
     
  14. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Een tv.
    Scheelt 350,-, een behoorlijk bedrag nog.
    Voorlopig overheerst het duiveltje hier nog en vrees dat mijn man dat ook heeft.:D
    Ik laat hem gewoon een paar dagen ingepakt staan. Eens afwachten.
    Heb het bij een groot concern gekocht en het is de 11e vanuit Duitsland verstuurd en vandaag pas bezorgd. Lijkt mij dat ze dan toch al aan de bel hadden kunnen hangen.
    En ja, ik ben egoïstisch: als het een goedkopere tv was geweest had ik meteen gebeld.:)
     
  15. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik heb het al regelmatig meegemaakt.
    Er gaat van mijn kant een mailtje uit naar het desbetreffende bedrijf. Daarin meld ik het product dat ik heb ontvangen en wat ik heb besteld. En mochten ze het willen omruilen, vind ik dat prima, maar ik ga er geen moeite voor doen, i.c. kom het maar halen. Alleen bij bol.com is het me niet gelukt, daar moest ik het artikel toch wegbrengen naar een tntpunt.

    Eerlijk duurt het langst, ook al kan het enorm in mijn voordeel zijn, ik houd het niet.
     
  16. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Met je eens hoor!

    (Maar zal me niks verbazen als er mensen in dit topic het niet geloven dat er eerlijke mensen bestaan en dan zijn we idd moraalridders;))
     
  17. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oef nee met zo'n groot en duur artikel met zo'n groot prijsverschil zou ik het niet aan durven. Misschien wel willen hoor maar uiteindelijk ben ik daar veel te scheiterig voor.
     
  18. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoe lang is de retour termijn? Ik zou die termijn aanhouden om hun erop terug te laten komen. Geen reactie? Lekker zo laten :)
     
  19. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh wat moeilijk, ik zou echt in tweestrijd staan.. Aan de ene kant denk ik aaaah lekker, houdeeen! :D Aan de andere kant zou ik er denk niet oprecht van kunnen genieten.. :) Dus geen idee wat ik uiteindelijk zou doen..
     
  20. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou niks zeggen!
     

Deel Deze Pagina