Wat denk jij? Die cd heb ik persoonlijk bij BOL.COM door de strot geduwd. Zijn ze nu helemaal besodemieterd?!
Als het artikel beter en mooier is dan hoor je mij niet... als er een goedkoper artikel geleverd wordt, bel ik wel.
Hahaha wat een mazzel verhalen hier...gaaf!!! Dat van die geïnstalleerde keuken van 1300 euro en geen factuur...wow!!! Bij mij vergeten ze nooit een factuur te sturen. Helaas pindakaas.
En daarom gaan alle grote bedrijven ook 1 voor 1 failliet? Omdat ze toch genoeg winst maken? In voorbeeld van de kinderwagen ipv de wieg en nu de tv die 350,00 duurder is zou ik het melden! Inderdaad om de garantie maar dit zijn ook hele grote bedragen. Als het bedrijf dan 'toch heel veel winst maakt' zullen ze misschien wel zeggen hou maar... Bedragen tot 50,00 zou ik het inderdaad gewoon houden denk ik! Ik geloof inderdaad ook heilig in karma!
Ik zou het denk ik wel melden. Maar, ze mogen het zelf oplossen. Ik ga niet met tv en al naar de postbalie (ze zien me aankomen zeg!) We hadden trouwens een keer een deur voor de garage besteld via mijn vader, die kende een goed timmerbedrijf en hij kende die man ook persoonlijk. Op een gegeven moment wordt die deur geleverd. Alles was in orde, wij blij. Maar geen rekening. Mijn vader heeft het 3x gezegd tegen die man: Ze wachten op de rekening, verstuur je die binnenkort? Dan heb je toch zoiets van: bekijk het nou maar met je rekening. Hebben we mooi een gratis deur van 600 euro. En het bedrijf is ondertussen failliet, ze hadden de administratie niet op orde....
Dan heeft je vriend ook erg veel geluk gehad dat het niet bij ee incasso is terecht gekomen toen, want dan was de rekening veel duurder geweest!
een familielid van ons had een keer zijn vakantiegeld met een actie overgeschreven naar zijn spaarrekening ivm meer rente en een leuk cadeau bij het volgende bankbriefje was het wel bij geschreven op de spaar maar niet afgeschreven van de lopende rekening. het volgende afschrift afgewacht, nope weer niks afgeschreven, gebeld naar de bank uitgelegd wat er was gebeurd want je zou denken dat een bank daar wel achter komt. een onbeschofte medewerker die letterlijk zei wij maken zulke fouten niet, na een aantal maanden weer gebeld want het is toch geen lekker geld. Nu 13 jaar later nog steeds niet afgeschreven... En inmiddels goed besteed
Zou er eerlijk over zijn, ik krijg iets geleverd wat ik niet besteld heb of het nu duurder of goedkoper is. Wat het bedrijf er mee doet is aan hun, maar eerlijkheid duurt het langst. Zou het heel schamerig vinden als ze er later achter zouden komen.
Ik geloof niet zozeer in karma, maar wel in fatsoen. Wat ik niet wil dat een ander met mij doet op dit punt, probeer ik een ander ook niet aan te doen. Daarbij, mijn ervaring met dit soort zaken is dat als je het meldt bij de leverancier je vaak de dingen toch mag houden of er een mooie deal voor krijgt. Waarom liegen als het ook eerlijk kan?
Ik zou wel bellen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij een webshop werk.. En op de één of andere manier denken klanten altijd dat ze onze enige klant zijn.. Soms heb ik liever dat mensen niets laten weten, dan een mailtje met zo'n minachtend toontje, grrr.. Als mensen het op een fatsoenlijke manier laten weten, zeggen wij vaak ook hou het artikel maar en we sturen kosteloos het juiste artikel op. Ligt natuurlijk wel aan de waarde van het verkeerd verzonden artikel.