Duurder artikel geleverd

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat denk jij? Die cd heb ik persoonlijk bij BOL.COM door de strot geduwd. Zijn ze nu helemaal besodemieterd?!

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Als het artikel beter en mooier is dan hoor je mij niet...

als er een goedkoper artikel geleverd wordt, bel ik wel.

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hahaha wat een mazzel verhalen hier...gaaf!!! Dat van die geïnstalleerde keuken van 1300 euro en geen factuur...wow!!! :)
    Bij mij vergeten ze nooit een factuur te sturen. Helaas pindakaas.

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    En daarom gaan alle grote bedrijven ook 1 voor 1 failliet? Omdat ze toch genoeg winst maken?

In voorbeeld van de kinderwagen ipv de wieg en nu de tv die 350,00 duurder is zou ik het melden! Inderdaad om de garantie maar dit zijn ook hele grote bedragen. Als het bedrijf dan 'toch heel veel winst maakt' zullen ze misschien wel zeggen hou maar... Bedragen tot 50,00 zou ik het inderdaad gewoon houden denk ik!

Ik geloof inderdaad ook heilig in karma!

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.283
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik zou het denk ik wel melden. Maar, ze mogen het zelf oplossen. Ik ga niet met tv en al naar de postbalie (ze zien me aankomen zeg!)

We hadden trouwens een keer een deur voor de garage besteld via mijn vader, die kende een goed timmerbedrijf en hij kende die man ook persoonlijk. Op een gegeven moment wordt die deur geleverd. Alles was in orde, wij blij. Maar geen rekening. Mijn vader heeft het 3x gezegd tegen die man: Ze wachten op de rekening, verstuur je die binnenkort? Dan heb je toch zoiets van: bekijk het nou maar met je rekening. Hebben we mooi een gratis deur van 600 euro. En het bedrijf is ondertussen failliet, ze hadden de administratie niet op orde....

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan heeft je vriend ook erg veel geluk gehad dat het niet bij ee incasso is terecht gekomen toen, want dan was de rekening veel duurder geweest!

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dan nog heb je een factuur nodig...

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja ik sta er ook van te kijken, nou hier dat geluk niet hoor...

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Helemaal mee eens :)

10. een familielid van ons had een keer zijn vakantiegeld met een actie
    overgeschreven naar zijn spaarrekening ivm meer rente en een leuk cadeau

bij het volgende bankbriefje was het wel bij geschreven op de spaar maar niet afgeschreven van de lopende rekening.

het volgende afschrift afgewacht, nope weer niks afgeschreven, gebeld naar de bank uitgelegd wat er was gebeurd want je zou denken dat een bank daar wel achter komt.

een onbeschofte medewerker die letterlijk zei wij maken zulke fouten niet, na een aantal maanden weer gebeld want het is toch geen lekker geld.

Nu 13 jaar later nog steeds niet afgeschreven...
    En inmiddels goed besteed ;)

11. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Zou er eerlijk over zijn, ik krijg iets geleverd wat ik niet besteld heb of het nu duurder of goedkoper is.
    Wat het bedrijf er mee doet is aan hun, maar eerlijkheid duurt het langst.
    Zou het heel schamerig vinden als ze er later achter zouden komen.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik geloof niet zozeer in karma, maar wel in fatsoen.
    Wat ik niet wil dat een ander met mij doet op dit punt, probeer ik een ander ook niet aan te doen.

Daarbij, mijn ervaring met dit soort zaken is dat als je het meldt bij de leverancier je vaak de dingen toch mag houden of er een mooie deal voor krijgt. Waarom liegen als het ook eerlijk kan?

13. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Als ik erbij was, zeker wel :D

14. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik zou wel bellen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij een webshop werk.. En op de één of andere manier denken klanten altijd dat ze onze enige klant zijn.. Soms heb ik liever dat mensen niets laten weten, dan een mailtje met zo'n minachtend toontje, grrr..
    Als mensen het op een fatsoenlijke manier laten weten, zeggen wij vaak ook hou het artikel maar en we sturen kosteloos het juiste artikel op. Ligt natuurlijk wel aan de waarde van het verkeerd verzonden artikel.

Deel Deze Pagina