Ik heb een kroonluchter nieuw in doos. Hij is van het merk massive en het is een fluweel look. Ik heb er 70 euro voor betaald maar mijn man vind hem niet mooi en ik kan hem niet meer terug brengen. Hij is dus nooit gebruikt. Alleen even uit de doos gehaald om te kijken. Op de foto staat een zwarte maar het gaat dus om een WITTE lamp. Voor foto zie: Marktplaats.nl > Moderne witte kroonluchter - Huis en Inrichting - Lampen | Kroonluchters
geweldig!!!! vriend heeft ook echt een hekel aan kroonluchters, maar wie weet kan ik m over halen.. waar ligt bemmel? en hoeveel wil je er voor hebben?
Ik vond hem ook erg leuk maar manlief ging bijna over zijn nek toen hij het plaatje zag. Hij wilde hem zelfs niet op het toilet ophangen. Bemmel ligt tussen Arnhem en Nijmegen, maar opsturen kan ook altijd natuurlijk. Ik zat zelf aan 50 euro te denken, maar laat het maar weten.
ga het met vriend over hebben, vind m echt helemaal super! hij heeft gezegd dat ik 1 kroonluchter mag hebben in het nieuwe huis, dus wie weet!
Ik vind hem erg leuk moet ik zeggen! En zoek zoiets voor in de nieuwe kamer van mijn dochter. (mijn man vind hem trouwens ook niet mooi, maar dat boeit niet ) Alleen 50,- euro vind ik dan weer iets teveel, omdat ik zoiets dergelijks ergens wel heb zien hangen voor minder, maar was andere kleur. Voor 40,- euro (incl. verzendkosten 6,75??) koop ik hem.