Hey meiden, Welk zwangerschapsdagboek hebben jullie? En waarom is deze juist wel of niet leuk? Liefs!
Ik heb een gewoon mooi wit notitieboekje bij de v&d gekocht en schrijf daarin als ik wat wil 'melden'. Ik heb ook over een ander boek nagedacht, maar ik heb soms veel ruimte nodig om vanalles te schrijven en soms vind ik bepaalde dingen niet nodig om te noteren. Ik schrijf de dag en datum en dan wat ik wil schrijven: testen, wat ik voelde, aan wie we het vertelden, wat ik heb gekregen en gekocht, foto's van de buik, enz.
Ik heb bij beide zwangerschappen het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink (gewoon te koop bij Prenatal) gehad.... Kan er soms iets te weinig in kwijt naar mijn zin, zoals bij de 20-weken echo.... verder prima dagboek en niet te duur....
Ik heb een 9 maanden zwangerschapsdagboek (bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Nederlandse boeken) Mij bevalt het goed, ik heb gekregen, ruimte genoeg voor foto's, leuke dingen, en er staat ook veel handige informatie in.
ik heb het zwangerschapsdagboek van anne geddes. Leuk boek, veel plaats om te schrijven en super schattige foto's
Ik heb er een gekocht bij prenatal. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er ook zo een gekocht. Ik vind ze erg leuk en fijn. Alleen in deze kan ik iets minder verhaal kwijt dan in de vorige die ik had, die was iets anders. Maar wel een heel leuk aandenken! Ik kijk nu ook veel in mijn vorige dagboek.
ik heb het 9-maanden dagboek van "Pauline Oud". Deze heb ik gekocht bij de Prenatal. Echt heel leuk, kleurig boekje! Alleen soms te weinig ruimte om te schrijven... Maar niet duur (14, 95) en erg leuk om ook later weer in te kijken!
ook ik heb het 9 maanden dagboek van "pauline Oud" heb hem als cadeau gekocht voor mezelf Vind het een vrolijk dagboek, en omdat er per week allemaal vragen in staan hoef je zelf niet alles te verzinnen of te schrijven. Ideaal als je zelf geen hele verhalen wil schrijven.. maar wil je dat wel, dan heb je met dit dagboek echt te weinig ruimte. per maand een blz om je buikfoto te plakken en op te schrijven wat je gewicht is en buik omvang. Mij nodigt het in iedergeval wel uit om er weer in te kijken en er in te schrijven! (denk dat het ook leuk is om terug telezen voor anderen... dat het niet hele lange verhalen zijn) wat ik ook leuk vind is dat er verschillende boeken in de zelfde stijl zijn! zo heb je ook een kraambezoekboek, baby's eerste jaar, Mijn opgroeiboek: alle mijlpalen van 1 tot 4 jaar.... zo kan je als je er meer wil het in de zelfde stijl houden. succes met een keuze maken!
hoihoi Ik heb het dagboek zwangerZAPnotities van Mariel croon (een verloskundige). heb hem besteld bij bol. Ik heb er wel schik mee! iedere dag voldoende schrijfruimte. Het enige wat jammer is dat je alleen een plakruimte hebt voor 20 wk echo en voor de rest niet. verder staan er leuke weetjes in bij iedere week. Hoe groot je kindje is enz.
Ik heb ook die van Pauline Oud. Ik heb ook het kraambezoekboek en van mijn moeder heb ik Baby's eerste jaar gekregen. Super leuk!