2 x in de maand cervixlsijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy blesing, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik had even een vraag. Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt?

Ik had vorige week woensdag t/m zaterdag ongeveer cervixslijm. En steken/krampen bij me eierstok. De nacht van zondag op maandag, had ik de hele nacht steken/krampen. ik dacht dat me ei aan het springen was. Nu heb ik weer rekbaar afscheiding. Wel minder dan vorige week. Maar wat zou dat kunnen betekenen? Ben wel sinds 3 dagen misselijk in vlagen. En wordt elke dag wat meer volgens mij.

Heb trouwens geen ovulatietesten gedaan. Maar ga ik volgende maand wel doen als ik niet zwanger ben. Dan weet ik tenminste zeker wanneer me ei is.

Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

2. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik had ook na mijn ei nog vruchtbaar slijm, snapte er niks van want de ovulatietesten waren echt heel duidelijk...
    Ik kan 17 dec pas uitsluiten of het toch een laat ei was of dat ik zwanger/ongesteld ben.
    Maar ik maak mij er nu niet meer zo druk om, ieder lichaam is anders en sommige hebben helemaal geen slijm, gewoon een keertje extra klussen dan zit je sowieso goed:p

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Waren het geen restjes van de vorige avond?
    Ik heb ook eens gedacht dat ik vruchtbaar slijm had, maar toen was het dus gewoon nog sperma wat eruit liep. Dat kan er soms heel erg op lijken!

4. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee we hadden het gister en eergister niet gedaan. dus dat kan niet

Deel Deze Pagina