Wanneer eisprong?? en wanneer klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeSept12, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    #1 HopeSept12, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Dag meiden,

ik heb begin deze maand een miskraam gehad op een paar weken zwangerschap.
    Op 3 december zijn de hevige bloedingen gestart.
    Op 6 december ben ik op onderzoek geweest bij de gyn en die zei dat er al opnieuw follikels klaarzaten om te springen en dat ik de miskraam mag gelijk stellen aan mijn menstruatie.

Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 30 à 32 dagen.
    Als ik dan uitreken zou mijn ei springen op ma 19 december hebben.
    Ik heb al vaker gehoord dat na een vroege miskraam je ei vroeger kan springen dan normaal...
    We zijn sinds vorige week zondag beginnen klussen en hebben al iedere dag gemeenschap gehad.
    Nu vraag ik mij af tot hoelang we nog moeten verder doen?

Hebben jullie enige ervaring?
    al een paar keer ovu-testen geprobeerd, maar dat lukt me niet zo goed aaangezien ik iedere dag 2 liter water drink, en de testen nooit duidelijk zijn!

liefs

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de vorige maand ook een miskraam gehad en een week nadat ik t vruchtje verloren ben had ik al mijn eisprong. Ervaring met testen heb ik niet, want ik voel mn eisprong altijd erg duidelijk, maar wat betreft de ovutesten denk ik dat t zelfde geldt als met zwangerschapstesten en dat je dus het beste bij je ochtendurine kan testen.
    Wat betreft t klussen, dacht ik dat je dit t beste iedere 2 á 3 dagen kon doen, omdat anders de zwemmmertjes niet rijp genoeg zijn....

Heel veel succes!

Deel Deze Pagina