vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bianca hofstad, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ikj heb een vraagje

als je niet zwanger wordt en de oorzaak is warschijnlijk overgewicht. helpen ze je dan ook verder bij de huisarts en krijg je dan ook clomid. of moet ej dan eerst afvallen. ik hoop dat iemand mij hier een antwoord kan geven.

groetjes

2. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hee meis,

hier ook eentje met overgewicht. Ik werd bij de eerste spontaan zwanger, met behoorlijke overgewicht. Nu bij de tweede wil het niet lukken (mede door de nieren) Ik heb in december 2005 een maagbandje gekregen, en ben nu 30 kilo lichter. Heb ook Clomid gekregen en heb voor het eerst een posi ovulatietest gehad. Nu is het afwachten of ik weer zwanger ben.

Liefs,
    Natasja

3. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    spannend voor je hoe lang duurde het voor je zwanger werd van je eerste
    hoe lang nadat je gestopt was met de pil

groetjes

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben op 30 augustus 2002 gestopt met de pil, maar het lukt maar niet om zwanger te raken. Toen hebben we maar besloten er mee te stoppen, en direct die maand erop was ik zwanger (februari 2004). Dus het blijkt maar weer, hoe minder dat je er mee bezig bent, hoe beter dat het is.

5. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ze zeggen ook dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn en dat het dan niet lukt.

maar je bent er toch iedere keer weer mee bezig. het is toch weer iedere keer een teleurstelling als je ongi bent.
    dus dat vind ik wel moeilijk. maar het gaat nu beter als de eerste maand toen draaide alles daarop

groetjes

hoe lang ben je nu bezig voor een tweede kindje?

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Het is ook absoluut niet makkelijk om er niet mee bezig te zijn, inprincipe onmogelijk! Wij zijn inmiddels al 21 rondes bezig voor een 2e wonder...en de tijd begint te dringen voor ons. Maar goed, ik voel me bevoorrecht want ik heb al een gezonde dochter, maar toch is de wens immens groot.

7. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    nee dat geloof ik.

ik ga nu extra hard duimen voor je.
    houd me op de hoogte

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je meid, tuurlijk houden we elkaar op de hoogte. Ik heb je trouwens een pb'tje gestuurd ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik hoop dat ik hier nog even wat over mag vragen, maar welk BMI moet ik me bij jullie voorstellen. Ik heb namelijk een BMI van 32 en heb mij vooraf dus ook wel zorgen gemaakt, blijkbaar/gelukkig om niks!
    Of is die van jullie veel hoger?
    Ik hoor het graag,
    groetjes Angelique

10. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb een BMI van ruim 40 maar die was bij mijn zwangerschap veel hoger. Het overgewicht zegt niet alles, er zijn zelfs een aantal vrouwen met veel overgewicht die zo vruchtbaar zijn als wat......het lichaam is een raar ding :(

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Nou heel veel succes en ik hoop dat het toch allemaal gaat lukken. Ik ben wel 20 kilo afgevallen de laatste jaren.. Misschien dat dat geholpen heeft!

Veel geluk!

Deel Deze Pagina