Denk inderdaad dat het ook zo langzaam gaat omdat de eerste weken veel afwachten is. Maar god dan denk ik 10 weken en dan zit ik bijna op de helft, maar als je dat dan weer in maanden ziet, 2,5 maand..Pff wat duurt dat lang. Ik vond van ei tot NOD al een eeuwigheid duren 😂. Gelukkig komen de mooie dagen straks (hopelijk) weer. Kijk daar zo naar uit!!! Elke keer als ik naar buiten kijk kriebelt het al maar het is toch nog best fris. Heeeeerlijk vind ik de zomerdagen altijd
Merk wel dat ik ontzettend last krijg van de hormonen. Zit ik hier op de bank te mopperen in mezelf (omdat de tijd zo langzaam gaat) laat allemaal maar hoor ik heb er geen zin meer in. Achteraf moet ik wel lachen om m'n eigen gedachtes maar jeetje haha 😂
Ik vond mijn hele eerste zwangerschap voorbij vliegen, maar vooral vanaf 30 weken. Dit keer gingen de eerste 12 weken heel langzaam. Ben nu ruim 18 weken maar als ik dan terugkijk denk ik; pfff alweer 18 weken, de tijd vliegt voorbij. Heel dubbel en krom dus.
Ik ben a.s. maandag alweer 28 weken... Alweer denk ik dan... Maar ik moet er nog ong 12... Dat zijn krap 3 maanden... Oow dat valt dan ook wel weer mee haha. Ik zit steeds zo te denken en ben wel al aan het aftellen. Meer om in de paniek te schieten wat er allemaal nog moet komen... Heb er al 1 van 6 dus je zou denken dat ik het wel weet... Noouuu alsof het allemaal veel enger word hahaha Maar idd tot 15 weken ging het zo traag en nu al richting de 30 weken... Ben benieuwd hoe snel het straks gaat voor mijn gevoel
Voor mijn gevoel vliegt de tijd juist voorbij. Sinds de dag dat ik één positieve test in handen had tot nu toe. Begin me nu ook wel druk te maken dat alles af moet zijn juist omdat de weken zo snel gaan voor je het weet is de baby er al.