Laatste loodjes, ook zo moe?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik snap er niks van, of misschien ook wel?? Ik ben hoogzwanger :D

Ik slaap echt nog wel heel goed 's nachts, af en toe een nacht wat minder, maar de laatste 3 nachten weer zo goed als door kunnen slapen. En dan slaap ik van 22.00-7.30 uur. Dan is mijn dochtertje wakker dus staan we op.

Dan slaap ik smiddags ook altijd nog een uur van 12.00-13.00 uur.
    En toch.... aan het einde van de dag heb ik de knollen he-le-maal op!

Het liefst ga ik na het eten op de bank liggen of naar bed (maar dan lok ik een slechte nacht uit).

Ik houd de dagen niet meer zo goed vol. Ben prikkelbaar naar mijn dochter, heb bijna geen energie meer om ook maar iets te ondernemen.... terwijl ik echt niet mag klagen hoor, hele voorbeeldige zwangerschap. Het zal vast bij de laatste loodjes horen, maar ik vind het zo gek dat ik ondanks heel veel rust, me zo energieloos voel.

Nouja, hopelijk duurt het niet heel lang meer :)

2. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Ja, hier ook! Moet zeggen dat ik niet goed slaap, mijn zoontje is (alweer) ziek. Iedere nacht is het vanaf een uur of 4 raak.
    Mijn humeur is slecht! Heel vervelend voor mijn man, hij doet zo zijn best.
    Gister nog door mijn hond omver getrokken in de modder, hielp ook niet.
    Eigenlijk heb ik niks te klagen, ruim 40 weken zwanger en ik laat nog met gemak 3-4 keer per dag de hond uit.

Het kan in ieder geval niet lang meer duren.

3. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Jep, alhoewel mijn dag anders in elkaar zit. Ik slaap vooral héél verrot, terwijl ik eerder echt heel goed kon slapen.

Ben na het douchen en aankleden soms echt al kapot en toe aan een dutje.

4. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou hier valt het ook goed tegen! Heb er nu pas 1 week verlof opzitten en ben erg blij dat Ik er maar 4 heb! Ben ook ontzettend moe en lusteloos. Maar daarintegen verveel ik me ook ontzettend.. nergens zin in vooral want er is echt wel wat te verzinnen. Toen ik vorige week nog aan het werk was had ik voor mijn idee meer energie dan nu. Ik slaap ook erg slecht. Moet er iedere 1.5 tot 2 uur uit om te plassen en rond 4 uur lig ik vaak ook gewoon een uur wakker.. op de dag heb ik ook geregeld een huilbui. Op deze manier ben ik het aardig zat aan het worden. Best jammer want ik heb echt een zwangerschap volgens "het boekje". Alles gaat super, weinig kwaaltjes gehad.

Deel Deze Pagina