vraagjee

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door meisie, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    ik heb even een vraagje...ik ben namelijk al een tijd lang geleden gestopt met de pil en ben sinds kort zwanger...alleen mn ouders zijn het er niet meej eens...
    die weten ook niet dat ik de pil niet geslikt heb..
    mijn vraag is dan ook..valt dat te zien ...kan de dokter er op de 1 of asndere manier achter komen ..?
    ik bedoel misshcien dat als ik voor controle ga ofzo..dat hij aan mn bloed ziet dat iki hem niet geslikt heb al ene hele tijd..of weet ik het ...?/
    zouden jullei alsjeblieft willen reageren ...=-
    bedankt...
     
  2. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    sorry kan ik je niet mee helpen maar van de buitenkant kan niemand het zien hoor ...
    maar hoelang ben je zwanger.
     
  3. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meisie!

    Nee volgens mij kan hij dat niet zien en ik denk ook niet dat hij dat na zal kijken..
    Maar misschien een advies om eerst alleen naar je dokter te gaan en het uitleggen aan hem hoe het zit hij heeft tenslotte een beroepsgeheim!!
    Succes!

    Groetjes manuela
     
  4. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    ik weet niog nie ehct cker hoe lang ik zewanger ben...heb eergister een test gedaan en toen was ik ene week overtijd dus het is nog maar pril..:)..
    maar ik dnek zelf namelijk ook niet dat ene dokter dat gaat nakijken of zal zien...volgens mij valt dat niet te zien ..maar ik ben er wel ene beetje bang voor..
     
  5. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee je hoeft daar echt niet bang voor te zijn hij zal dat ook echt niet gaan vragen als daar geen aanleiding voor is... en hij zal je heus wel op je woord geloven!
     
  6. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    oke bedankt..:)...dat was tog wle even iets waarvan ik d8 van ooh shit...want mn ouders denken natuurlijk dat het gewoon ene iongeulk is..dat ik ene paar keer de pil en vergetenb en dat het daar door komt...maarjah bedankt..:)
     
  7. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal goed komt!

    groetjes
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou als ik jou was toch echt met je ouders gaan praten hoor.
    Je bent nu 20 dus je kan je eigen keuzes maken wat dat aangaat.
    Plus dat je het nu nog niet ziet, maar met een aantal weken word dat beetje bij beetje wel anders, en wat moet je dan tegen ze zeggen?
    Dan is het waarschijnlijk een stuk erger dan dat het nu is.
    Tenminste dat denk ik

    In ieder geval succes met wat je gaat doen he

    Groetjes
     
  9. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    mn ouders weten al wel dat ik zwanger ben..maar ze weten niet dat iki het extra geworden ben...snap je..??ze vinden het verder ook nie erg want een ongelukje kan gebeuren zeggen ze...maar het probl;eem is dat mn ouders er dus echt niet achter moeten komen dat ik extra zwanger geworden ben..en ik ben dus bang dat dat op de 1 of andere manier gezien kan worden..als iki naar de dokter ga ofzo..ik weet verder helemaal niet wat er komen gata dus heb ook geen idee of ze gaan kijken of ik de pil wel geslikt heb ofzo..
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nee dat is niet te zien.
     
  11. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Meisie,

    Een beetje lastige situatie. Ik hoop dat je er uit kunt komen met je ouders. Heb je een vriend die je erbij kan steunen, dat helpt in ieder geval denk ik.
    En ik denk inderdaad dat het niet te zien is of je de pil hebt geslikt. De dokter zal daar ook niet naar vragen denk ik. Het lijkt mij echter wel verstandig om alleen naar de dokter te gaan misschien, dan kun je hem jouw verhaal gewoon vertellen. Hij zal het je ouders niet doorvertellen i.v.m. beroepsgeheim.

    Veel succes ermee en ik hoop dat je de rest van je zwangerschap vooral mag genieten!

    Mriek
     
  12. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    ze vragen je tog wel wanneer je voor het laatst ongesteld ben geweest..??nou goed,ik hoop dat ik er uit kom..het xal wel goe komen
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hehe, niet echt een ideale situatie he. Waarom heb je er zo geheimzinnig over gedaan dan. Als je een goede relatie hebt, dan is dat toch jullie keuze?
    Nou ja, suc6 in ieder geval. En ik denk idd niet dat die dokter uit zichzelf wat gaat onderzoeken. Is ook helemaal niet na te gaan volgens mij trouwens.
     

Deel Deze Pagina