Nou meiden, weet niet hoe jullie er aan toe zijn, maar ik ben alweer zenuwachtig en ongeduldig. Zal het dit keer wel zo zijn? *zucht*
leuk meiden!!!!! nog even!!!! En voelen jullie je anders? Ik voel helemaal niks! Maar dt was toen bij mijn dochter net zo, de eerste ronde dacht ik zou het al? voelde van alles en ongi. De ronde erna dacht zal wel nog niet en ja hoor zwanger!!! Mijn nod is 26 dec..mischien dat ik dan al test of toch een paar dagen afwacht? Jullie??!!
Ik kom jullie ook wel vergezellen! Bijnabijnabijna! 26December is testdatum.. Zal wel niet, maar hoop leeft toch
De 28ste is mijn Nod. Nu had een vriendin van mij, net als 3 dames op het forum mij gependeld en de pendel zei zwanger in december '09. Volgens mijn vriendin zou ik op de 29ste een positieve test hebben, en bevallen in de tweede helft van september (na de 15de). Dus nu helemaal spannend, spannend, spannend. Dus nu nog 10 daagjes! tel de nachtjes Ff offtopic vind het jmmr dat het pendeltopic is gesloten, vond wel leuk om te kijken of het bij mensne wel uit was gekomen...
Ook ik ben weer van de partij.. Nog 10 dagen wachten tot NOD.. Voel niets bijzonders.. Wat wel apart is dat ik al 2 rondes achter elkaar op CD 21 (een dag voor de innesteling) , hele erge buikpijn krijg.. Dan lig ik echt krom van de krampen en nu helemaal niets.. Geen idee of het iets betekend, ik hou iedere dag netjes bij wat ik voel of wat apart is, dat schrijf ik in een agenda die in mijn nachtkastje ligt op, zodat ik elke maand kan vergelijken wanneer welke kwaaltjes optreden.. Dus ben enorm benieuwd! Iedereen heel veel succes!!!
Hier hou ik ook de 26e aan (heb mijn banner al een aantal keer aangepast omdat ik nie thelemaal uit mijn cyclus kom) Ik ga gewoon testen dan, mits ik nog niet ongi ben. Het lijkt me zo leuk om met kerst zwanger te testten! Hier nog geen symptonen, enkel staan mijn borsten 's avonds op springen. Maargoed, ik zal dat normaal ook wel hebben en er dan geen aandacht aan besteden, want het lijkt me stug dat ik nu al voel dat ik zwanger ben. En dames.. Alweer een dagje minder!!!!
Goedemorgen, Ja Amigo dat heb ik dus ook, ik voel niks!!! Tegenover de vorige ronde dacht ik nu van alles te voelen en nu niks!! Goed teken? Idd je kunt ook nog niet zoveel voelen denk ik!! Maar het is wel weer anders dan de vorige ronde, maar ja wat kan je veel praten over wat er anders is pas bij ronde 2?! HHmmmm zou het deze maand? Ik hoop het zooooooooooo......
moet wel zeggen dat ik last heb van een hele lichte zeurende pijn in baarmoeder nu...en mijn darmen rommelen!! Gister had ik ook opeens veel last van afscheiding maar dat komt ook meer door de sex die je de dag ervoor hebt gehad volgens mij?
En ikke ben ook van de partij! Vriendjelief vind het maar "obsesd" van mij dat ik er "zo" mee bezig ben. Ik zeg dan tegen hem, dat hij die gekke dingen niet in zijn lijf voelt. Ik voel mijn borsten, het rommelen in mijn buik, de stemmingswisselingen en in mijn buik gaat het (hopelijk) allemaal gebeuren. Hij heeft zoiets van: als het komt, komt het en anders volgende ronde nieuwe kansen.....whoehaaaaah... Maar goed, erg leuk om zo met een aantal meiden samen de "zit" uit te zitten... Voel ik mij niet zo allenig met mijn spanning....!!
nou zonnestraal we begrijpen je allemaal hier denk ik!!!! Mannen kunnen het niet begrijpen hoe het voor een vrouw is!! Ik vindt het heerlijk hier op het forum, wij begrijpen elkaar! Idd wat je zegt hun voelen dat gedoe allemaal niet...mischien ook maar goed want als de mannen dit allemaal moesten doormaken...werd niks hahaha
Ik heb de 25e mijn NOD, 1e kerstdag dus! Ga (als ik het volhou en natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden) de 26e testen. Zou zo'n ontzettend leuk kerstkado zijn! Zit al helemaal te bedenken hoe we het dan tegen ouders, schoonouders, broer en zussen gaan vertellen met oudjaarsavond! Ik voel nog niks, het enige wat me opvalt is dat ik al vanaf vorige week zondag heel moeilijk naar de wc kan. Zit een beetje verstopt. Maar ja, zal wel geen kwaaltje zijn.
@Gelukkig welkom!!! Ja ik heb sinds vandaag opeens last van zeurende ongi pijn? Nu last van maagzuur, ook rare darmen kortom mijn lichaam houdt me weer voor de gek of mischien toch deze keer?! Eerst dacht ik nog ik voel niks? En nu binnen een paar uur weer helemaal veranderd...grrr..... Ik mag op de 26st testen en weet nog niet of ik dan test of nog even afwacht. Mijn vorige cyclus werd ik precies op mijn nod ongi dus hmmmm...
De 26e is mijn NOD en ga ik zeker testen! @Cindy: ik heb dat ook, eerdere maanden voelde ik vanalles en dacht ik: dat moet wel raak zijn! En nu niks. Wel tot gisteren wat steekjes in onderbuik en schaamstreek, maar verder niks. En dan heb ik weer even een dip en denk ik " het zal dan wel niet raak zijn" . Pffff.