Graag wil ik mijn auto inruilen.. Maar wat voor auto wil ik dan????????? Wil een zuilige auto, niet zo'n suf oma autotje, rond de 3500,- waar natuurlijk straks ook wel een kinderwagen in past... Hebben jullie ideen?
Wij hebben een seat cordoba vario station Ideaal qua ruimte voor kind, kinderwagen, hond ect. Willen hem volgend jaar ofzo wel gaan inruilen, en dan voor een Ford Focus Station. Iets meer luxe dus.
Ik heb een Toyota Corolla uit 1998 van rond die prijs. Perfecte snelle auto, betrouwbaar en rijd lekker! Ik heb nu een 3 deurs en als we straks 1 kleintje hebben gaat het wel. Er is ook een liftback model (met langere achterkant) en een station model en die zijn 5 deurs.
Wij ook. Bevalt prima, weinig onkosten, inmiddels 11 jaar oud. 2 jaar geleden gekocht voor 2800 euro. Tis een diesel en rijdt ongeveer 1 op 15. Als we veel in de stad rijden iets minder zuinig.
Ford focus station! Maar wat ik een nadeel vind wij hebben er 1 van 2009 en de gordels zijn te kort voor een maxicosi! Volgens mij zijn er wel gordelverlengers. Vrienden van ons hebben een golf maar als de kinderwagen met bak in de koffer ligt is hij vol niet echt heel handig vind ik.
Wij hebben een Honda Jazz.. Lekker compact, maar genoeg ruimte voor een kinderwagen. Die van ons rijd in de stad 1/16. Lekker zuinig dus.
Jawel hoor Marktplaats.nl > Honda Jazz 1.2 LUXE Automaat 1ste eig.49678km belast.vrij! - Auto's - Honda
Een Fiat Panda! Kijk maar eens bij de nieuweren vanaf 2004 ongeveer. ZE rijden als een tierlier,echt!
Wij hebben een Suzuki Baleno station met G3 installatie. Zuiniger kan bijna niet . LPG rijdt ie 1:10 (als m'n vriend rijdt althans, bij mij wat zuiniger), benzine rijdt ie volgens mij 1:16 ofzo, maar we doen makkelijk 5-6 maand met 1 tank benzine.
Wij hebben een volkswagen passat, prima auto met een ruime kofferbak. We gaan hem wel inruilen voor een andere auto omdat we groter en hoger willen zitten. Gaan nu voor een hyundai Santa Fe (onze passat is te koop en in jouw prijsklasse apk tot maart 2011!)
Wij hebben een Volvo 850. Grote stationwagen. Is wel nodig met die grote wandelwagen en onze ijshockeytassen
Een peugeot 206? Rijden super en de kinderwagen past er in. Wij hebben hem net ingeruild voor een grotere auto met 5 deuren en airco, een peugeot 307. Is misschien ook een optie weet alleen niet of je ze voor 3500 hebt.
Wil geen station, want me man heeft al een grote ruime auto. Dus ik wil gewoon een klein zuinig autotje voor me werk. Maarja is straks wel handig als er ooit een kinderwagen in past. Jullie hebben wel allemaal mooie gezinsbakken hoor!!
Een twingo misschien? Daar past je kinderwagen zeker in, hij kost heel weinig qua belasting en verzekering, en voor 3500 kan je best iets vinden met weinig km op de teller. Ik heb er 4 jaar 1 gehad, was er altijd erg blij mee. Nu heb ik een nissan micra 5 deurs, heerlijke auto maar wel 2 keer zo duur als de twingo.