Hoi meiden. ik heb al een topic geopend met Help me! maar ik heb even een ander vraagje. Ik heb dus kapotte liezen doordat ik door ben blijven lopen met een natte zwembroek. Het genezen gaat in principe wel al goed. Maar ik heb nog een vraag. Het lijkt wel of mijn schaamlippen gegroeit zijn. Ze zijn ook heel erg gevoelig. En als je van je navel richting je vagina kijkt dan heb je waar je schaamlippen beginnen een gevoelig plekje boven aan.. Tenminste dit is bij mij een gevoelig plekje.. dit plekje is nu extra gevoelig en het jeukt ook een beetje.. vooral savonds.. er zit niets op mijn vagina ofzo. ( geen smetplekken e,d) maar het is wel ergg gevoelig. Ik heb ook al iets van 2 weken geen seks gehad met mijn vriend omdat we op vakantie geen seks konden hebben ivm een erg krakend bed.. en we zijn nu 1 dag thuis en me vriend heeft net zijn been verbrand met de strijkijzer.. dus sex zit er weer even niet in.. herkennen jullie dit? En wat is daar aan te doen?
Sorry herkend het niet maar het lijkt me erg pijnlijk. Ik denk dat sex nu dan ook niet echt fijn is wel? Ik zou als het langer dan drie dagen aan houd gewoon even de huisarts bellen, kan hij gelijk naar je liezen kijken.
Ik weet dat je schaamlippen tijdens je zwangerschap beter doorbloed zijn, daardoor zijn ze dus extra gevoelig en lijkt me dat ze er ook iets groter uit kunnen zien. De jeuk kan ik alleen niet verklaren
ik heb wel eens vaker dat het gevoelig is en en betje jeukt, daat is meestal als ik effe een paar dagen geen sex heb gehad.. als ik dan sex heb is het wel gevoeliger en des te lekkerder.. maar het is wel irritant die jeuk.. vooal als je dan wee dat je geen sex kan hebbem
En een vaginale infectie? Die jeukt en kan bij ook bij je schaamlippen zitten? Ik zou even de huisarts bellen als ik jou was denk ik.
Ik heb bij je andere topic ook al gereageerd, maar het klinkt echt als een schimmel meid. Even miconazolnitraat halen. Ben je er zo vanaf.
Het lijkt me dat je een vaginale schimmelinfectie hebt. Daarvoor hoef je echt geen seks te hebben gehad hoor! Dat kan door van alles komen. Je bent er als je zwanger bent heel erg gevoelig voor weet ik uit ervaring... Ik zou de dokter er even naar laten kijken en dan krijg je een vaginale zetpil mee en een schimmelzalfje. Dan is de jeuk snel weer weg!
Hoi Meiden, Heb net even de huisarts gebeld en hij zei ook dat het waarschijnlijk een schimmel is. Hij heeft nu een recept voorgeschreven die ik moet gebruiken. Heeft iemand anders van jullie dit wel eens gehad? En na hoelang trekt de pijn, branderigheid en jeuk weg met de zalf? Ohja.. en mag je sex hebben met een schimmelinfectie????
De zalf werkt binnen enkele minuten. Echt waar. Je zult zien dat het direct beter wordt. En sex zou ik even niet hebben. Want je kunt je man er mee besmetten. Of je moet het even veilig doen. (mijn mannetje heeft het ook een keer door mij opgelopen nml, en dan blijf je elkaar besmetten)
Hoi, Ik heb er net een kuur opzitten. Na ongeveer drie dagen trok de jeuk weg en werden mijn schaamlippen ook minder gezwollen. Een schimmelinfectie is wel besmettelijk voor je partner, dus seks wordt afgeraden zolang je klachten hebt. Als de klachten voorbij zijn, moet je nog wel minimaal twee dagen doorgaan met de zalf. Anders is de kans groot dat het snel weer terug komt. Succes ermee, ik weet hoe vervelend het is.