Ik ga me vriend vragen om.....?

Discussion in 'De lounge' started by Lieverdjuh, Dec 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga 't vandaag wagen hahaha.....we zijn al een tijd verloofd, maar nu ga ik me vriend vanavond ten HUWELIJK vragen! Ik wil 't al een lange tijd vragen maar 't kwam er maar niet van.
    En nu ik in verwachting ben van ons mooie wondertje wil ik hem toch ten huwelijk vragen.
    En zo vergeten we deze dag nooit meer, ik hoop dat ons kleintje 't allemaal hoort vanavond, dat mama papa ten huwelijk vraagt.
    En ik hoop dat ons kleintje er blij mee is zodat ons kleintje ons morgen kan laten zien op de echo hoe blij hij/zij er mee is.
    En morgen hebben we ons 20weken echo en dan weten we ook of het een meid of jongentje wordt spannend allemaal :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow :confused: Spannend zeg! Heel veel succes met vragen! Dat hoor je niet vaak he, een vrouw die een man vraagt..

3. munt

munt Actief lid

Dec 11, 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ooh wat leuk

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi leuk hoor!

maar ben je niet verloofd na het ten huwelijk vragen? :oops:

5. Pink

Pink Lid

Nov 28, 2006
    35
    0
    0
    Leuk hoor!

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    We waren een tijd geleden in Spanje... en toen wou me vriend iets speciaals op vakantie... Toen vroeg hij mij of ik met hem wou verlofen. Omdat hij nog niet wou trouwen... Hij wou altijd trouwen als ik zwanger zal worden van hem...en dat ben ik nu! :) dus nu ga ik me kansje wagen hahaha

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    dat dacht ik ook :oops: maar mischien hadden ze gewoon iets van relatieringen ? een soort van : wij horen bij elkaar maar nog niet officieel :(
    in elk geval superleuk ! en veel plezier bij de echo ! :D

8. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Dank je Patroeschka... Nee je hoort 't niet vaak, en als ik op me vriend moet wachten tja dan kan het een tijdje duren voordat hij mij ten huwelijk vraagt. ;)

9. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Veel succes en plezier vanavond!

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    wel leuk hoor dat je hem gaat vragen zeg. we willen het wel weten he.. en hoe ga je het vragen?

11. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Dank je Sillaah...
    Dat verlofen was allemaal heel erg mooi maar 't was zoals jij zegt we horen bij elkaar en dat is alles... maar nu er een kleintje in mijn buik groeit worden we toch een gezin! dus wil ik gewoon echt trouwen met een groot feest en met een mooie trouwjurk :) Ik wil nu echt het gevoel hebben van we horen bij elkaar me vriend en ik en ons kleintje. En dat de hele wereld dat mag weten...

12. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Ja he' ik heb 't al helemaal voorbereid...
    Als hij uit zijn werk komt gaan we eerst lekker eten... dan krijgt hij zijn Sinterklaaskadootje... en dan wil samen naar 't strand toe lekker knus op het zand met kaarsjes erbij, en dan wil ik hem de ring geven die ik zaterdag heb gekocht. En dan maar hopen dat hij jaaaaaaaa zegt!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja klopt. Je kunt je pas verloven als een van beide het aanzoek heeft gedaan.
    Ik denk dat lieverdjuh bedoelt dat ze gewoon een officeel feestje heeft gehad om te laten zien dat ze bijelkaar horen.
    Als hij straks ja zegt, dan zijn ze pas echt verloofd!

Lieverdjuh: Ik wens je veel succes en ik hoop dat hij ja zegt, ;)

14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    spannenndd ! en ik denk wel dat ie ja zegt hoor ;)
    alleen 1 dingetje, op t strand zou nu toch niet zo lekker zijn denk ik met die harde wind (dus de kaarsjes gaan niet lukken denk ik) en mischien wel regen :( ?

15. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Jee spannend meid, succes vanavond !
    Ga je het nog op een speciale manier doen ?

Liefs M

16. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Ohja daar heb je gelijk in ... shit dan moet iets anders verzinnen...
    Dan gaan we gewoon naar het strand toe en dan naar een leuk tentje iets drinken en dan vraag ik 't hem daar...
    Bedankt voor je tip ;) niet eens aangedacht ben volgens mij helemaal in de war!

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    hihi je hebt gewoon de kriebels voor straks :)
    wat leuk ! :D
    ja gewoon naar een leuk tentje gaan ja, lijkt me iets romantischer dan in de regen zonder kaarsjes in de harde storm :) maar wel leuk bedacht ;) is ook leuk om het eten romantisch te maken,
    uitgebreid koken straks en dan een paar kaarsjes op tafel zetten, en m dan onder het eten vragen, en het dan daarna een beetje gaan vieren gezellig in een strand tentje ?
    waar bemoei ik me mee :( hihi vind t superleuk hoor meid ! zet m op

18. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Spannend! Succes vanavond!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ow, wat spannend lieverdjuh!
    Het strand is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel romantisch, maar of het ook allemaal gaat lukken zoals jij graag wilt... (wind, regen en kaarsjes is doorgaans geen goede combi :) )
    Misschien kun je thuis wel gewoon heeeeel veel kaarsjes aandoen en het lekker warm in huis heel romantisch maken en dan je vriend ten huwelijk vragen enzo... Misschien daarna even een lekkere wandeling op het strand?

In iedergeval heel veel plezier en succes vanavond!

Liefs Minya

20. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Nee Sillaah,
    Je heb helemaal GELIJK!
    Ik ga 't zo doen ja, zoals jij het typt.
    Bedankt voor je tips super!
    Ben juist blij dat jij, je ermee bemoeit hahaha

Share This Page