Elf weken geleden kregen we het nieuws dat een hele goede vriendin van ons leukemie had gekregen. Net in die week had ik ook een positieve test. Ze heeft eerst een chemo gehad. Ze kreeg een trombose schouder en een lichte longontsteking. Na de punctie kwamen ze erachter dat de chemo niets veranderd had. Dus na herstel van de eerste volgde een tweede. Ze hield 30 liter vocht vast en er zat ook vocht in de longen. Ook had ze een virus opgelopen. Ze hadden besloten om haar twee dagen in coma te maken zodat ze echt tot rust kon komen. Echter een week later kreeg ze weer een punctie en die wees uit dat de zwaarste chemo ook niets veranderd had aan de leukemie, maar zoveel had aangetast in haar lichaam dat ze dachten dat de ziekte het zou gaan winnen. Dit nieuws kregen we woensdag avond. Donderdag werden we gebeld en werd verteld dat ze de medicatie gingen stop zetten. En gisteren avond is ze overleden. Ze was 27 jaar en had in mei een dochtertje gekregen. Kan niet geloven dat zo een lieve meid, die alles goed vond en nooit kwaad over iemand sprak, echt de liefste meid, er niet meer is. Dat haar dochtertje haar niet meer leert kennen. Het is allemaal zo snel gegaan. Moest het opschrijven, maar wist niet waar. Liefs Britt
jeetje britt! wat heftig meis.... wat een afschuwelijk en verdrietig verhaal... heeeeel veel sterkte de komende tijd, dikke knuf elfje
Lieve mensen gaan vaak als eerst, vreselijk voor haar dochtertje, familie en vrienden ( jij dus) Goed dat je het van je afschrijft. Houdt contact met haar dochtertje, dan kun je later aan haar alles vertellen over haar lieve moeder. Sterkte,
Wat vreselijk, wij hebben pas ookzoiets meegemaakt met mijn moeders buurvrouw, had net een babytje van 3 maanden ook, echt vreselij dat zulke dingen gebeuren, is niet te bevatten, heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet....
Och lieve Britt, wat vreselijk! IK heb ook een goede vriendin verloren aan deze verschrikkelijke ziekte...dus ik kan me heel goed indenken hoe ontredderd je je nu voelt... Heel veel sterkte lieverd,...ook voor de familie en vrienden van je dierbare vriendin....
Wat een ongelovelijk groot verdriet. Heel veel sterkte om dit ontzettende nieuws een plekje te kunnen geven!
Dat is verschrikkelijk nieuws. Het leven is oneerlijk. Ik wil je sterkte wensen en ook haar familie met dit verschrikkelijk groot verlies. Gecondeleerd. Liefs Jolie
wat verschrikkelijk meid. wil jou en haar familie heel veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke tijd Waarom al dat vechten, waarom al die pijn? Je wilde hier niet weg, je wilde bij ons zijn. De strijd was oneerlijk en helemaal niet terecht Je wilde graag nog verder maar verloor dit gevecht liefs tascha