Lieve mensen, ik zal me even voorstellen. ik ben Rosanne uit rotterdam en ik ben 22 jaar. ik ben momenteel inverwachting van me aller eerste kindje en ben ontzettend gelukkig dat ik een kindje op de wereld mag zetten. Nu is mijn mooie vooruit kijk op alles erg verstoord omdat mijn contract op me werk niet vast gezet word. Er werd mij mondeling beloofd dat ik een vast contract zou krijgen waardoor ik de toekomst erg rooskleurig in kon zien + heb sinds mei nu me eigen huis en alles ging goed ik was op de goeie weg. tot dat ik dus te horen kreeg vorige week dat ze mijn contract toch maar niet gaan verlengen wat als een harde klap aan is gekomen heel veel stress en verdriet want wat nu 25november stopt mijn contract ik moet dus steun gaan trekken bij uwv en daarna mogelyk een uitkering me partner en ik zijn gelukkig nog wel samen maar hy zit in de schulden dus op financieel gebied kan ik niet op hem rekenen ik heb gelukkig heel de babykamer af en alles alles wel zelf moeten doen maar goed het is af en daar gaat het om. maar goed ik moet heel zuinig nu doen en ik ben dus opzoek naar goedkope of zelfs gratis baby kleertjes + baby spulletjes voor een jongentje want we krijgen een zoontje. Kan jij misschien wat missen en wil je der weinig tot niks voor terug en kan je me helpen ? heeel graaag!! p.s ben ook opzoek naar een goedkope combi kinderwagen 3in1 Het komt zeeer goed terecht en ik en me vriend zijn dan een dankbaaar stel ! kosten voor verzending zijn uiteraard voor mij.
hoi ik heb in januari een jongetje gekregen en heb best veel spulletjes maar wil ze ook weer niet helemaal voor niks weg doen. hoef er niet veel voor te hebben maar wil er wel zelf weer wat voor kunnen kopen. wat ik kan doen ....een hele doos vullen met kleding, maatje 50/56 en 62/89 en dat je die overneemt voor bijvoorbeeld 25 euro. dan weet ik zeker dat je geen klagen hebt met wat er allemaal in zit. ik heb ook nog een hele mooie topmark zwarte wipstoel, met speelboog. Voor 15 euro mag hij weg, aangeschaft januari 2012 dus nog dit jaar en hij is nog in hele mooie staat. ik woon bij brielle dus langskomen mag eventueel. tevens nog een tummy tub en een badring gr yvonne
hier nog heel veel spul: hydrofiele doeken en washandjes, spuugdoekjes, lakens, 2 dekens, kam/borstel, slabbers, aankleedkussenhoesen, badstofhoeslakens, moltondoeken, babyspeelgoed, babykleding mt50/74 etc etc etc.
ik heb ook heel veel. Sommige dingen mogen gratis weg, andere (zeer mooie kleding) wel voor kleine prijsjes. PB maar
heel verhaal, maar komt nergens meer op terug na zoveel mensen die wat aanbieden, ben benieuwd of we nog wat horen allemaal hifi... en wie weet heeft ze van alles aan haar hoofd... en dit vergeten