ik ben op zoek naar een positie bikini of leuk badpak, in de winkel kan ik zo echt niet iets vinden. wie heeft er nog een leuke liggen en wil die aan mij verkopen. ik ga in juni op vakantie en een gewone bikini is vast geen gezicht oh ja ik heb maat 36 over het algemeen
Hoihoi! Ik wil mijn eigen positie-tankini niet kwijt, maar wil je nog wel een tip geven. Ik heb die van mij gekocht via lingerievoortwee.nl. Wie weet heb je er wat aan! Liefs!
Ik heb tijdens de zwangerschap een gewone bikini gekocht. Was eigenlijk gewoon een maat groter dan normaal. Wie weet vind je zo wel wat leuks!
ik heb een zwangerschapsbikini maat 36.. aquablauw.. stuur maar ff pb als je interesse hebt.. merk: noppies
Ik heb gewoon een normale tankini (en geloof me ik was giga) een maat groter gekocht. Wel een type met een groot slip model zeg maar. Veel goedkoper en stond en zat prima
Hoi, Ik heb een positie badpak van de H&M nog liggen. Hij is zwart en zit erg lekker! Zelf heb ik hem maar 2 keer aangehad omdat ik niet echt heb gezwommen tijdens mijn zwangerschap. Het is een maat M geloof ik...ik kan het voor je opzoeken morgen, als je wilt. Hoop dat ik je er blij mee kan maken. Gr. Chan
ik heb bij te koop aangeboden een tankini neergezet mt 40 valt vrij klein uit dacht ik hoor , nooit gedragen ivm erge zwangerschapsjeuk en water verergerd dat
heb nog een zwarte postitiebadpak liggen. maat 38. hij is nog nieuw met kaartje erop. zal zo is even pakken een een foto van maken. had hem gekocht zodat ik met mijn dochter kon gaan zwemmen maar door volledige bedrust vanaf week 32 was dit geen optie meer