Ik heb zelfs een favoriete aflevering! Die over 'de heilige Lucia'. Ik krijg altijd tranen in mijn ogen als die moeder in het donker met de stoet kindjes 'Lucia' mag zijn. Die sfeer, die zingende stemmetjes, die moeder eindelijk als Lucia .
Ook maar eens gaan googlen naar Kerst met Linus, nog nooit van gehoord. Is dit zo'n soort Casper en Emma idee? Of wat moet ik me hierbij voorstellen? Leuk voor een meid van 7 en een jongen van 8 (verstandelijk niveau 3 jaar ong)?
Mijn meiden van 12 en 14 waren helemaal gelukkig vanochtend, omdat het weer een keer op tv was. Ze vonden het "vroeger" zo ontzettend leuk. En ik stiekem ook.
Ja ik ook!! Ik kan daar ook echt heerlijk bij gaan zitten huilen Mijn beste vriendin is 7 jaar geleden naar zweden geëmigreerd en ze stuurt me altijd foto’s van de Lucia -viering van de school van haar kinderen... als ik die aflevering kijk dan ben ik ook een beetje bij ze heb ik het gevoel
Oh ik vind het een geweldige serie, ben jammer genoeg alleen hier in dit huis, beide kinderen vinden er geen hol aan.
Ik heb de dvd in de winkel gevonden, ze hadden hem gelukkig nog! Ik ben helemaal blij . Bedankt voor de tip!