Sollicitatiegesprek

Discussion in 'De lounge' started by Wup, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Joepie, ik mag morgen op sollicitatiegesprek komen.

Dacht dat ik niet uitgenodigd was, want ik had niks gehoord en ik wist dat morgen de gesprekken zouden plaatsvinden. Nu bleek dat de desbetreffende e-mail in mijn spam-box terecht gekomen was.

Echt super spannend!!!! Volgens mij zijn er 3 kandidaten die op gesprek komen. Ik hoop zo dat ik de baan krijg!!!!

Liefs,
    Wup

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Veel succes! Gelukkig zag je het mailtje nog op tijd! Waar ga je solliciteren?

3. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik solliciteer op een onderzoeksbaan in het UMCG (Groningen).

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Heb je nog voldoende tijd om het gesprek voor te bereiden?
    Heel veel succes morgen!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heel veel succes

6. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Heel veel succes, zal voor je duimen!

Liefs

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Succes!!! Spannend hoor. Laat je weten hoe het gegaan is!! Duim voor je!

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey meiden,
    Ik was alweer even vergeten om hier te reageren. Het gesprek ging blijkbaar goed, want ik mag morgen op tweede gesprek komen. Dan zit ook de professor er bij! Er waren er 3 in de eerste ronde. Hoeveel hier van door zijn naar de tweede weet ik niet, maar ik verwacht dat het er twee zijn.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik lees 't nu pas, maar wat goed dat je al door bent naar de 2e ronde, dat zegt al heel wat hè!
    Veel succes morgen! :)

10. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Wow meis, wat goed!
    Super dat je door bent naar het tweede gesprek, zeg.

Ikzelf heb de 16de een eerste gesprek. Het gaat om een baan die ik echt héél graag wil hebben!
    Dus het is allemaal ontzettend spannend.
    Ik had me er zelfs al op ingesteld dat ik niet voor een gesprek uitgenodigd zou worden, mooi wel dus!

Heb je nog tips??

(Echt stom. ben al vaak genoeg aangenomen, maar toch elke keer de onzekerheid weer...vooral omdat dit een functie is die ik niet eerder heb beoefend, maar waar ik wel raakvlakken mee heb..)

Ik hoop dat je morgen een positief gesprek hebt en dat een arbeidsvoorwaardengesprek mag volgen!!!

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Assi; gewoon jezelf zijn, bereid je voor op vragen als 'wat zijn je slechte eigenschappen?' en 'waarom moeten we JOU aannemen?'...maar komt vast goed! ;)

Allebei veel succes!

12. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey
    Wees in ieder geval enthousiast, laat merken dat je de baan echt heel graag wilt hebben. Maar wees vooral jezelf!
    Morgen om drie uur moet ik, echt super spannend. Met een beetje geluk weet ik vrijdag al wel meer.

liefs wup

13. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Nou, laat het ons maar snel weten! Ik ben nieuwsgierig naar hoe je tweede gesprek is verlopen.

En dames, bedankt voor de tips!

Mijn vriend zei: 'Ga er gewoon van uit dat je het niet wordt, dan kun je ook niet teleurgesteld raken'.
    Maar dat werkt natuurlijk voor geen meter. Het feit dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek is al voldoende om hartstikke teleurgesteld te raken als het niets zou worden.
    Ik ben zó enthousiast over die baan, lig er zelfs s'nachts over te fantaseren! :)

14. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Wup,
    hoe is het nou gegaan?? Ben je het geworden of weet je dat nog niet?

Je bent ons vergeten!! Ik ben zo nieuwsgierig :D

Share This Page