beginnende weeen?

Discussion in 'De bevalling' started by Steffi995, Mar 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steffi995

Steffi995 Lid

Jun 3, 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

ik ben vandaag 38,3 dagen zwanger.. en heb al sinds week 36 last van voorweeen. Nu voelt het sinds gisteravond toch een beetje anders... de pijn komt ietsje vaker, maar nog niet zovaak dat het regelmatig te noemen is. Wat wel regelmatig komt is een soort gevoel alsof er een elastiek in mn onderbuik word aangetrokken.. Zou dit een begin kunnen betekenen? Heb ook veel harde buiken. Iemand enig idee? Groetjes

2. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Het zou kunnen. Ik heb datzelfde gevoel nu ook, maar ik ben net vanmorgen gestript. Ik hoop dat het doorzet. Het kunnen weeen worden, maar kunnen ook voorweeen zijn.

3. Steffi995

Steffi995 Lid

Jun 3, 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop ook zo dat het doorzet.. heb jij ook dat je t gevoel hebt dat iemand een elastiek onder om je buik aantrekt? ik heb ook wel krampjes in mn buik en rug enzo.. ik voel ze wel maar echt heel pijnlijk zijn ze niet.. als t bij mij dinsdag niet is doorgezet gaan ze dan strippen... deed t zeer? strippen?

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    dat elastiek gevoel zegt me niks, die krampjes in buik en rug wel :) hoop voor je dat het doorzet, w8en duurt dan lang.

enneh strippen doet geen pijn;)

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Spannend zeg!
    Dat elastiek gevoel zegt mij ook niks.
    Maar strippen voelde bij mij niet echt prettig om eerlijk te zijn ;)

6. Mammiie1987

Mar 8, 2013
    19
    0
    0
    eindhoven
    Ik ben nu ook 38 weken en ik heb ook meer pijn dan afgelopen weken... ik heb ook wellis steken onderin mijn buik... hopelijk zet het voor je snel door..

Share This Page