mijn vriend kreeg vandaag een sms dat hij is aangemeld voor deze sms dienst en dan wel de eredivisie. hij krijg ineens om de zoveel tijd een sms met voetbal uitslagen die niet een kloppen en koste 1,30 per ontvangen bericht. er staat bij hoe je het moet afbellen en dat hebben we geprobeerd maar 2x werd de verbinding verbroken (koste 80ct per minuut + koste mobiele telefoon) de 3e keer kregen we een man aan de telefoon (toen we het 0900 nummer belde) en die zij dat hij al meerdere telefoontjes had gehad maar van niks wist ik geloof er natuurlijk geen snars van en heb kassa gemailt of er nog meerdere klachten waren hierover. afmelden gaat niet en we hebben vandaag al 4 berichten gehad. als we er morgen nog krijgen is mijn vriend van plan zijn telefoon gestolen op te geven zodat zijn nummer vervalt en er dus geen koste meer geint kunne worden. iemand ervaring met deze sms dienst? als je belt krijg je het internetadres www.magik.nu maar als ik daarop kijk wordt ik er niet veel wijzer van. mijn vriend heeft zich nergens voor opgegeven en weet zo ok niet wie dit wel gedaan kan hebben. van dit soort dingen wordt je toch dood moe
Is inderdaad heel vervelend zo'n dienst. Staat er geen 4 cijferig nummer bij? Anders moet je ook eens kijken op www.smsafzeggen.nl . Heeft je vriend een prepaid of een abonnement? Als hij een prepaid heeft kan hij inderdaad een nieuwe sim kopen. Als hij een abonnement heeft komt hij niet zo makkelijk zomaar van zijn contract af. Neem anders even contact op met de provider. Die moeten ook kunnen zien waar de smsjes vandaan komen en eventueel een afmeld code voor je opzoeken. Ze kunnen het alleen niet voor je uitzetten helaas. Succes!
Mijn moeder heeft die ook gekregen. Maar ik probeerde te bellen lijkt het wel dat je doorverbonden wordt met Belgie. Ik heb maar opgehangen slechte lijn en krijgt niemand aan de telefoon maar kost ook geld En mijn moeder heeft dit echt niet aangevraagd. Ik lees mee. Het komt van een 06 nummer. Kortom vaag en het kost geld! Ik hoop dat er een oplossing komt.
eventeuvele andere nummer nemen, maar ja dat doe je ook niet zomaar, sms 0900 uit of zo iets? wat zei de reactie van Kassa?
Kun je niet gewoon stop smsen? klinkt miss stom, maar ik heb dat wel es gehad met zo'n liedje downloaden, zat ik gelyk aan vast Oplichtery is t!
Ik zou ff op dat linkje kijken en kijken of er wat bij staat en dan bellen Mijn mannetje had toen ie nieuwe foon had automatisch van die smsjes maar dan over ringtones en elke keer 4,50 of zo echt grrr hij heeft ook bij dielink gekeken en gebeld want via die link afzeggen gebuerde er niks
ja heb alles geprobeerd en ben niks hoor die man kan ons niet helpen! vaag vind ik het. het abbonement is bijna afgelopen nog een maand of 5 maar goed dat is best wel wat geld als het zo door gaat. heb nog geen reactie van kasse gekregen maar als het zo door gaat zit er nisk ander sop denk ik dan telefoon als gestolen opgeven en een nieuw numme pakken. er staat in de sms hoe je het moet afzeggen maar dan krijg je dus die man die van niks weet aan de telefoon maar weet wel te vertellen dat hij al vaker is gebelt. moet hij dan niet eens aangifte gaan doen ofzo van die oplichters praktijke
dit stond in de sms 0900 sms bedankt voor het aanmelden van onze sms service eredivisie alle goals direct op je mobiel. 1.30 cpob. info en afmelden 09090234 toestel ? (is een 4 cijferig nummer ik weet hem wel) dan wordt je doorverbonde en ineens wordt verbinding verbroken. 3e keer kregen we dus die man aan de lijn