ingebakerd nachtvoeding geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MaryWoods, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    het onderwerp zegt het al: voor de mamma'sdie hun kindje inbakeren: halen jullie je kindje er uit voor de nachtvoeding of laat je je kindje in de inbakerzak zitten?
    Ik heb de 'dreamswaddle' gekocht en net sinds vanavond in gebruik en ik ben geen bakerzak gewend.. Ik kan bij deze bakerzak verschonen terwijl hij nog aan zit, dus dat is het probleem niet. Wat vinden jullie? Voeden in de zak of niet?

Dank jullie voor de antwoorden!

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik deed snachts vaak wel in de bakerzak voeden, dat was ook meer omdat ze het anders veel te koud zou krijgen (winterkindje)
    Ik verschoonde haar ook met bovenste stuk nog vast.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben een puckababy en ze blijft er snachts gewoon in. Ik verschoon haar eerst en dan doe ik de zak weer dicht, soms als ze echt wakker is dan laat ik haar handjes even ''vrij'' en als ze dan klaar is hoef ik alleen de rits dicht te doen en zo in bedje leggen.

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    #4 joyce1838, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    ook hier gewoon lekker ingebakerd met de nachtvoeding.

5. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    hier ook ingebakerd gevoed hoor.

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb Milan destijds uitgebakerd gevoed, maar dat was alleen omdat ik dit zelf veel prettiger vond. Bij hadden een pacco.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij gebruikten een puckababy en die lieten we aan. Maar ik deed ook niet aan verschonen 's nachts op een gegeven moment. Was echt bedje uit, aanleggen, afkoppelen en terug in bed.

8. ook hier blijft ze ingebakerd met voeden

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Wij gebruiken een pacco en ik bakerde haar uit toen ze nog nachtvoedingen kreeg. Al moet ik zeggen dat dat van zéér korte duur was, toen we startten met inbakeren was de nachtvoeding er in een paar dagen af. ;)

10. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ook hier gewoon ingebakerd gevoed. Lekker zonder echt heel erg wakker te worden even drinken en weer verder slapen. Verschonen deed ik alleen bij poepluiertjes en in het begin hadden we de pacco en dan liet ik ook bij het verschonen de armjes gewoon vast zitten. Mischa heb ik niet ingebakerd (wist toen helaas niet hoeveel we daar aan zouden kunnen hebben!) maar die sliep in een slaapzak zodat hij zijn warme "nestje" lekker mee uit bed kon nemen om te drinken.

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou heb het uitgeprobeerd: Op zich gaat het voeden met de zak aan wel prima, maar het evrschonen is toch wel een beetje prutsen ;) Ze plast als een bezetene ;), dus sla liever de verschoning niet over

12. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hahaha, nee kan me voorstellen dan. :)

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hier ook ingebakerd gevoed en verschoont.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.053
    2.188
    113
    Brabant
    ik bakerde ouderwets in, mbv 2 doeken. Voeden deed ik ingebakerd en ik verschoonde alleen als ze gepoept had. (ze plaste ook niet zoveel, dat scheelt). Verschonen kon dus niet ingebakerd.

Deel Deze Pagina